LUFTIG SOMMERSTRIKK – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Liv Rønning Westli

 

Dette er virkelig en skikkelig sommergenser (Bluse??) Den er så lett og luftig at den formelig svever rundt kroppen! All ære til garnet den er strikket i sier eg bare!! Det i seg selv er en drøøøøm som eg kan anbefale! Den strikkes i dobbelt COAST fra Holst Garn og det er så tynt og lekker, garnet får du ikkje bare i et hav av farger, men også i et utrolig utvalg av nyanser!!

 

 

GABRIELLE
Bildet over
Opp til 140 cm i brystvidde

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Renate Holden Søgaard

 

Dette er også et luftig strikketøy! Sommersjal strikket i Shetland Soft fra Malsen og Mor må jo bare blir helt magisk!! Du kan selvfølgelig også strikke sjalet i Holst Supersoft (Samme garn)

 

 

BLÅKLOKKESJAL
Str Stort og Lite

Begge disse strikkeoppskriften + 8 andre (Altså 10 oppskrifter totalt) får du kjøpt samlet i en eBook HER!
Ta en titt på alt det lekre!! Det er også en skjønn kjole for store og små!!

 

 

 

 

 

* * * *

Ok, ny uke igjen!! Ja de har en tendens til å fly av sted og allerede neste måned starter DibHassan
i 1.kl på Jåttå Videregående skole!!! Nei Nei, det går så alt for fort!!

Det siste Ali sa i går før eg la meg var at han i dag skulle sove lenge, ja for i dag skulle han ha FRI!
Vel det gjenstår jo å se om han finner ro i rompa til det! Han skulle jo også ta fri i helga og eg så jo hvordan DET gikk hehe Han holdt jo på med noe hele tiden jo!! Eneste me i grunnen har planer om,
som ikkje er noe jobb, er å kjøre ut å hente hjem ei steinkrukke/fat som me har sett på + me må finne noe som kan plantes opp i der! Det må ikkje være noe store greier, eg tenkte litt på Sukkulenter
så me får sjekke ut hva me finner 🙂

Eg får vel bare sette meg til med strikketøyet mens eg venter på at det blir liv i leiren for her sover begge gutta og Amira er på jobb 🙂 Hun har visst ikkje planer om ferie nå i sommer, Jobbe, Jobbe, Jobbe 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
SPRUDLENDE MANDAG

Go`klem fra ei litt Søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #pattern #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg