HVA MED ET NYTT KOSEDYR I SOFAEN? – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

 Design av Cate Carter-Evans

 

Det er aldri feil å slenge et kosedyr på pinnene, dessuten? Du kan heller ALDRI eie for mangen kosedyr! Vel, det kommer jo litt an på deg selv da, eg mener; Det er jo ikkje hos alle det passer å ha diverse dyr liggende å slenge, men kanskje du har et gjesterom hvor de evn kan bo til den rette fòrverten dukker opp? Som sagt, det er aldri feil å strikke et kosedyr for det dukker
ALLTID opp en som har et behov den kan dekke 🙂

Så hvorfor ikkje bare starte med en svær Blekksprut?
Blir muligens litt mange armkroker i sofakroken, so what??

 

 

 

 Design av Cate Carter-Evans

 

Strikkefastheten er 19 m/29 row på 10 cm, så ja, det kan gå rimelig fort 🙂

 

 

 

OPUS THE OCTOPUS
Bildene over
Str 92 cm X 21 cm

 

 

* * * *

Åååå eg kan ikkje beskrive hvor herlig det er med ferie! At dagene går i surr og eg har problemer hver morgen over hvilken dag det er betyr lite. I dag kom eg på det var lørdag når eg så all kyllingfileène Ali hadde lagt på kjøkkenbenken; Fahitas til lørdagskos i kwell 🙂

Enn så lenge sover de 3 andre og eg håper eg får noen rolige timer før alt begynner å bevege på seg 🙂
I går klarte eg å overbevise Ali om at han trengte en jobbepause! Skuldrene hans var helt stive etter takvasken natt til fredag og for en gang skyld så hørte han på meg 🙂 Spørs jo hva han finner på i dag da! Eg har i grunnen ikkje så mangen planer annet enn å strikke på det gøyale strikketøyet mitt og ENDELIG går det bare fremover og det vokser ganske greit 🙂 FINT blir det også! Blir en KONGE jakke!!

Ellers måtte eg frem med ULLSOKKER i går!! Temperaturene sank helt ned til 11 grader og stua ble jaggu fort kald, ja for skyvedørene måtte jo stå åpne! Sommer ER sommer 🙂 Heldigvis skal gradene begynne å stige igjen i morgen! Passer jo fint at det skal bli skikkelig sommer igjen! DibHassan får besøk neste uke av en treningskamerat fra Bergen og det er “Gla`Mat” i Stavanger og de skal begge være med en gjeng fra Taekwondo Klubben i Stavanger å spise inne i byen 🙂 Da er det uteservering rundt hele Vågen og det er myldrer av mennesker! Et flott og sommerlig arrangement 🙂

Til slutt må eg jo bare TAKKE for alle de fine tilbakemeldingene eg fikk på siste innlegg i går! Det var et beintøft innlegg å skrive, men det var godt å få det ut på en måte! Virkelig sette ord på en umenneskelig situasjon som eg ikkje ønsker noen skal oppleve! Innlegget kan leses HER!

 

 

KOS DEG OG HA
EN HERLIG LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra ei Takknemlig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg