HOODIE – MITT NESTE PROSJEKT + 3 GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER

Design av Katherine Mehls

 

Nå SLITER eg litt ass!! Prøver etter beste evne å ikkje sette opp tempoet på den lange jakka mi for den skal eg som sagt NYTE!!! Men, når man bare får en sinnsykt deilig pose med garn sånn rett i postkassa uten noe særlig advarsel, ja DA begynner de små grå å spinne vilt!! Ergo ble det fort litt rangling i går for nå måtte eg jo bare se å finne et passende prosjekt! Det KLØDDE i fingrene kan du si 🙂

 

Denne gangen tenkte eg å strikke noe til Alma Sofie, Grandniesen min vettu. Hun blir 2 år til høsten
og det er en passe størrelse på et inni mellom prosjekt+hun er veldig glad i hette! 🙂 SJEKK den deilige Hoodie`n
(Peker på bildet over) som eg bare snublet over i går! Har eg noen gang nevnt at eg ELSKER striper?? Garnet eg har fått er i 2 farger så dette er jo berre lækkert og MIDT i blinken 🙂

 

Skal ikkje starte på dette prosjektet før sånn ca i midten av august, da skal eg også friste deg vilt
og hemningsløst med det deilige garnet og ikkje minst de herlige fargene 🙂
SPENNENDE!! Gled deg sier eg bare 🙂

 

 

JONA STRIPED HOODIE
Bildet over
Str 2—> 10 år

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Patons

 

CABLED KNIT CARDIGAN
Str 6 mnd —> 4 år
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Julia Farwell-Clay

 

STEGGIE
Barnestørrelsene Small til XLarge
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Design av Lorna Miser

 

BABY BEAR KNIT HOODIE
Str 6 —> 18 mnd
GRATIS Strikkeoppskrift

 

* * * *
 


Nå skal eg fortella deg noge smart! Fordelen med å “Ta Helg” om torsdagen er at da tror du det er lørdag når du våknet dagen etter (I dag altså), men SÅ blir du så HAPPY når du kommer på at det er FREDAG
i dag! Greit det er ferie, men HELG er HELG – Sånn er det med den saken 🙂 Uansett om du er i jobb eller ei så roer man litt ned når helga kommer 🙂 Det gires ned på tempoet og man går litt sånn inn
i hvile/kosemodus så i dag starter nedgiringa på han Ali! HAN trenger det virkelig 🙂

Han holdt på en del timer ute på terrassen i går kwell etter at eg hadde “Tatt helg”, litt sånn
malings Flikking hvor han syntes at det trengtes litt mer, kosting av terrassen + rydde på plass alt som var samlet på midten så nå er det virkelig koselig!
 

 

 

Nettopp derfor kunne gutta kose seg ute i går kwell og vannmelonen gled rett ned på høykant!
Ali bare måtte innom Joker for der hadde de vannmelon til KUN 5 kr! Så da ble det en 10-12 kg da…
Å ja, det spises ganske mye av det hver eneste dag så og si hele sommeren gjennom 🙂

I dag skal P. reise hjem igjen til Bergen, men eg trooor (eller eg vet) at gutta har hatt noen kjempe kjekke dager sammen så neste gang blir det nok DibHassan som setter seg på båten nordover 🙂 Kjekt og ha gode venner andre plasser i landet, kan fort bli litt reising da ja 🙂 Uansett så treffes de nok igjen på treningsleir neste år, da skal de til Surnadalen utenfor Trondheim for da er de som voksne å regne 🙂
Mulig de også møtes i Oslo NM til høsten? 🙂

Anyway, det er som sagt fredag og eg skal nyte dagen på ALLE måter, eneste planen eg har er å vaske maskinen med håndklær som eg…kremt…har glemt i 2 dager hehe På tide å få henge de opp og ut!
Ellers skal eg KUN strikke, kjøre P til båten og så hjem å fortsette å strikke 🙂 Jepp, det skal eg 🙂

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTTE FREDAG

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂
#strikk #knit #strikking #knitting #strikkeoppskrift #pattern #hoodie #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetsrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg