MERMAIDS – HVEM HAR VEL IKKE DRØMT OM DET?

Designet av Susan B. Anderson

 

Hvem har vel ikkje som liten drømt om Havfruer? Amira ble forelsket i Havfruen Ariel da hun var liten,
ja det var så pass intenst at eg like godt malte både Ariel, Fomle og Kong Triton på HEEELE den ene veggen på rommet hennes! Stor stas og selv i en alder av 12 år var det stor sorg da me flyttet og hun måtte reise fra den fine veggen…Kjente litt på det eg også at akkurat det var litt trist ja.
Hadde mye gøy da eg malte den 🙂

Tror faktisk eg burde har strikket noen av disse…bare fordi de er kjempesøte <3

 

HER kan du faktisk kjøpe GarnKit til å strikke noen Havfruer 🙂
Eg har en del sånn tynt sokker garn som f.eks Opal er jo supert til disse og du kan også bruke det nye garnet fra Nille; Tynn Ull 🙂 Blir flotte Havfruer av det skal eg si deg 🙂

Hvis du skal strikke noen av disse til ei lita som liker bling, ja så kan du jo stæsje opp halen med litt paljetter! Det kan jo fort bli en HIT, eller litt perler eller annet snæks som du har i roteboksen 🙂

 

 

 

Designet av Susan B. Anderson

 

 

MERMAIDS
Bildene over
Ca 23 cm lange med oppgitt strikkefasthet
Strikkefasthet på 30m/36 row på 10 cm

 

Frem til 27.juli er det % på oppskriften og du trenger ingen kode 🙂

* * * *

SØNDAG…Hviledag…og den skal holdes HELLIG! La oss nå håpe det hehe
Vel…eg sto opp kl 10 og Ali var i full sving med Amira sin bil! Han og Amira holdt på her tidligere, men da hadde me fått tilsendt feil bremseskiver og me måtte kjøpe nye. Nå klaffet det slik at Amira kunne bli med å hjelpe så de er i full sving for bilen skal godkjennes i neste uke 🙂 La de mekke tenker eg, eg skal bare ta meg en dusj, sette meg godt til rette her i Go`stolen og nyte den Me-Time`n eg får 🙂

Ser i grunnen veldig dårlig ut angående det regnet som var meldt, ja for her skinner sola og det er 17 gr, akkurat helt fint slik at man ikkje svetter ved den minste bevegelse 🙂

Satser på at formen ut over dagen er bedre enn i går! Selv om eg fikk strikket en del i går ble det MYE dupping og småsoving her i stolen og det i seg selv kan være ganske slitsomt så eg la meg noe tidligere i dag, dvs eg har sovet hele 9 t i natt! SÅååå deilig å føle seg litt ladet 🙂

Var litt våken sånn i halv 6 tiden da eg ble varm og måtte krangle bort den ene dyna, DA hørte eg skravlinga til han DibHassan og det hørtes ut som om han koset seg hehe
Men HALV 6??
Tror når han våkner/står opp i dag??

Tja, eg tror bare eg stikker på badet før eg bare kaster meg over strikketøyet 🙂
Selv om eg har bestemt at eg bare skal nyte og kose meg med denne jakken er eg ganske så annige på å komme et stykke på vei med mønsteret! Vil jo se hvordan det blir!! Måtte det bli BRA!!

KOS DEG OG HA EN
EVENTYRLIG FIN SØNDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #mermaids #havfrue #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg