JULEGAVE TIPS: KJAPPE OG TØFFE GAVER TIL HAN & HENNE

Reklame | House Of Yarn/ Knit At Home

Designet av Carina Spencer

 

Om 4 mnd i dag sitter du mest sannsynlig å momser Lussekatter?!?!? Jepp, da er det en halvgått desember måned og mesteparten av gavene bør jo egentlig være i hus innen da! Derfor er det greit å starte nå slik at du i steden for bare kan kose deg i desember og ikkje stresse! En lue + god pulsvotter er en ypperlig gave til både han og henne, ingen tvil om det 🙂

Et garn eg virkelig kan anbefale til både lua og pulsvottene er CHUNKY ALPACA WOOL!! Deilig og passe tjukt for at du neppe skal komme til å fryse!! Da får du ikkje bare lekre Julegaver (Garnet får du i flere lekre farger), men du slipper også unna med en noe rimelig penge!! Forresten! Alpakka Ull på Nille, altså Linde Garn, det får du HELE 30% på nå! Både denne uka og neste uke! JuHuuu
Ja for HVEM har ikkje behov for å spare litt frem mot Jul??

 

 

Designet av Carina Spencer

 

KINDRED HAT
Bildet over og under

Oppskrift på pulsvottene finner du HER!
Ved kjøp av begge oppskriftene får du en rabatt på $2 🙂

* * * *

JAVEL! Det var DEN dagen liksom!! Fikk ikkje gjort så mye i formiddag egentlig siden eg skulle være sjåfør i dag. Fòr av gårde kl 13, satt i bilen å ventet i 1 time (Valgte å ikkje bli med inn å sitte på venterommet) Var hjemme igjen i halv 3 tiden og da var eg i grunnen ganske sjakkmatt! Fikk i meg litt mat og medisin før eg faktisk etter hvert bare kapitulerte godt under dyna…Så der forsvant min dag siden eg ikkje våknet før nærmere kl 6…Dette er en av grunnen til at eg IKKJE orker/kan ha “på” meg mer enn èn ting til dagen hvis det innebærer å kjøre ut. Ganske kjapt går eg da på akkord med meg selv! Det er DETTE folk generelt har problemer med å skjønne, ja for hvorfor ikkje bare gjør det og det når du likevel er ute er et gjentagende spørsmål…Vel, her sier det seg jo selv, så den planlagte turen til Hestholmen er lagt på is til i morgen for da har eg ikkje andre planer.
Føler meg bedre nå etter 2 gode timer under dyna!

Planer ut over kwellen er selvfølgelig å bare KOoOSE meg med Flamingoen! I går kwell da eg rydde litt i kurven med garn som tilhører denne jakken fikk en ganske bra tilløp på panikk! WRÆL! Var det ikkje mer grått garn liksom!?? Var kun ca 1 nøsten igjen av hver grå farge!! Kan vel ikkje stemme for eg fikk 6 av hver og så har eg brukt så mye liksom!?!? Måtte romestrere litt inne på Garnrommet for å se om eg hadde posen ennå, fant ingenting og ikkje i hyllene heller!! Oh MY! Ja eg leita t.o.m i HVER hylle, men ja dvs at eg til nå har brukt 10 nøster på bolen! Sånn egentlig så er jo ikkje det så ille for jakken er jo allerede lengre enn en vanlig jakke,
men først syns eg det hørtes så mye ut!

ANYWAY! Det var jo bare å sende en mail da, det gjorde eg i dag morges når eg sto opp og ALLEREDE nå har eg fått melding om at garnet kan hentes i morgen kl 16! Service sier du?? WOW! Bukker og neier!

Nå er tanken bare å lage meg en god kopp kaffi, smekke opp fotstøtten på stolen og bare strikke og kose meg!! Regner med at ditt strikketøy også snart er i aksjon! Hva strikker du på forresten?

Du, en annen ting; Hvis en kommer til å fortsette me Podcast, hva kunne du tenkt deg å se? Høre om?Siden i går har eg faktisk sett en del StrikkePodcast og eg må si;
STRIKKETERAPI er jo helskjønne!

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG HERLIG KWELL

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #chunkyalpacawool #houseofyarn #knitathome #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg