NYHET! – ISABELL KRAEMER

Designet av Isabell Kraemer

Vel, det er bare å frigjør litt plass for her kommer det et design som bare MÅ inn i samlingen etter hvert 🙂 Ja for hvem sier vel Nei Takk til et IK-Design!?? Eg snapper med meg det meste og samlingen begynner etter hvert å bli solid og fin 🙂 Kanskje det er på tide å få et av hennes design på pinnen igjen?? Tja, må bare få unna gjort litt annet først så er eg nok klar etter hvert 🙂

 

 

Designet av Isabell Kraemer
 

AINE
Bildene over
Finnes i 8 størrelser
Fra 91 cm —> 140 cm

Oppskriften er publisert i et strikkeheftet og heftet kan du kjøpe HER!
Da får du også 8 andre lekre oppskrifter <3 Hvis eg har skjønt det riktig er dette forhåndssalg og det vil komme en singel oppskrift 25.aug som kan lastes ned/printes ut. Handler du deri mot nå på forhåndssalget får du 10% ved bruk av rabattkode STOLENSTITCHES18

 

 

* * * *

Nå ble ikkje dagen så full av strikking som eg planla da, men nå har eg i allefall fått ca 3 ganks egreie timer og er straks klar for å strikke ut over kwellen! Ble til at eg satt her å ventet i formiddag, ja på at me skulle en kjapp tur på butikken….vel, av og til tar ting bare TID med Ali…Hvis eg skal på butikken for å ha en eller 2 ting så er det unna gjort på max 15 min! Meeeen, Ali suller en del og i dag var en slik dag…ALT skulle ses og kjennes på inne på butikken, ja nesten som om det var første gang han var der hehe EG var bare annige på å komme hjem og kaste meg over pinnene!! Ja for som sagt, eg prøve så godt eg kan å få opp farten.

Derfor ble det film og strikking når Ali kapitulerte en stund og da gikk det unna. Satser på samme fart nå i kwell også. Når me var ute fikk eg hentemelding (ENDELIG!!) på DibHassan sin nye Laptop!! Han ble lovet den i juli siden med kjøpte den i juni, så det var nær på nå med tanke på skolestart på mandag! For vår del har det vært TULL fra første dag med denne bestillingen!! OMG! Pga programmene som skal brukes i undervisningen har me kjøpt den gjennom en slik ordning som man får tilbud om når ungene starter på videregående, men hekkan for et STYR sier eg bare! Godt ikkje det skal gjentas hehe

Bare for å nevne været….Det regner og i morgen skal det BØTTE ned + det skal tordne og lyne, derfor har eg allerede tatt en sjefavgjørelse og det er; For det første skal eg IKKJE ut og for det andre skal eg BARE strikke – Ferdig snakka, tatt opp og vedtatt! Hva med deg?

KOS DEG OG HA
EN TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #isabellkraemer #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg