GIVE AWAY – TRENGER DU LITT NYTT GARN??

Reklame | House Of Yarn/ Linde Garn

 

Nå syns eg det var SÅÅÅ lenge siden eg hadde en Give Away så eg rotet litt rundt i hyllene mine og plukket frem litt Go`saker *Smask* Go`sakene er fra House Of Yarn/ Linde Garn og det er
virkelig et garn som er kjempedeilig! 

Det er 2 nøster med Merinoull i en deilig lilla farger og 2 nøster med BabyMerino i lys lilla 🙂
Sikker på at du kan trylle frem noe fint, eller, hvis du ikkje har prøvd garnet så før
har du nå muligheten til å teste det ut 🙂

Du kan velge å vinne akkurat det du ser på bildet, ELLER du kan velge 4 Merinoull eller 4 Babymerino 🙂

 

 

Hvis du trenger litt ideèr til hva du kan strikke av garnet så kan du jo ta en titt HER, men det er f.eks supert til barn som syns at alt klør. Eg holder på med en genser til meg selv i samme merinogarn bare det er det fra Knit At Home 🙂 Luer blir også deilige i merino 🙂
Små sjerf? Smettesjerf?? SUPERT!

 

 

Men du, for å FÅ noe, ja så må man som oftes gjøre noe, ikkje det? MoHaaaa
 

Ok, det du må gjøre for å være med på trekningen er å skrive en kommentar under her på dette innlegget, ikkje på Facebook altså. Det blir for mye å holde styr på.

Det eg har lyst at du forteller meg er:
Hva er det fineste du har strikket? Ja som du ble KJEMPESTOLT over! Skryt av deg selv!
Og bare èn ting til; Hva drømmer du om å kunne få strikke?

Kommer til å la denne Give Away`en surre ut uka så tar eg en trekning

FREDAG 24.august
Sånn i kwellinga 🙂

Husk å at kommenterer du Anonymt, ja da kan ikkje bli inkl i trekningen

* * * *

Nå er eg så mett og trøtt! Sitter bare her å gjesper!! Tror eg går å duppet hodet/fjeset i kaldt vann!
Vil ikkje kwile, men heller legge meg tidlig! Satser på å holde meg våken slik at eg får strikket 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE KWELL MED BEINA HØYT

Go`klem fra ei Søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #yarn #houseofyarn #lindegarn #merinogarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

44 kommentarer
    1. Så gøy! Klar man gjerne vil vinne garn (hvem vil ikke det liksom 😉 ).
      Vanskelig å si hva jeg er mest fornøyd med å ha strikket.. Men, jeg tror det må være setesdalsgenseren som var det første store strikkeprosjektet i ungdommen (som er litt mer enn ett kvarter siden 😉 ).
      Tusen takk for flott blogg forresten! Elsker å titte innom (men er nok ikke så flink til å kommentere er jeg redd..)

    2. Jeg har strikket snart i sytti år så jeg klarer ikke plukke frem det fineste , men skal love deg det er mye fint. Særlig baby og barnetøy kanskje —
      No drømmer jeg om å vinne dette flotte garnet og strikke votter til ei nyfødd lita jente til høsten kommer.

    3. Det fineste jeg har strikket? hmmm.. jeg er så fornøyd med alt egentlig 🙂 men vottene Rev av Jorid Linvik og Something Floral pulsvantene er av favorittene 🙂 åsså Lofoten genseren til lillebroren min , den ble sååå fin og satt som et skudd på han 😀 Han mottok den i dag og jeg fikk kort tid etterpå et bilde tilsendt, det var utrolig koselig 🙂

    4. Å så spennende garn begge er nye bekjentskaper for meg. Når du har strikket i 40 år er det vanskelig å si hva jeg er mest stolt av. Velger å fortelle om veggteppe som henger i gangen. Det er 9 ruter ca 40 x40 cm som er strikket i ulike fletteteknikker. Så er rutene sydd opp på et større teppe, og så er det ” kledd” med lin. Henger på en gardinstang …burde visst tatt bilde 😂😂

    5. Vinne garn? Ja selvfølgelig ønsker man det😄 Får aldri nok garn. Fineste jeg har strikket må være Bente B?s genser. Jeg ønsker å strikke «fly with me» kåpen. Den er bare sååå lekker.
      Til slutt vil jeg bare takke deg for en fin, morsom og inspirerende blogg😄

    6. Det fineste jeg har strikket er nattefrost-dress til junioren. Etter å ha strikket masse til sønnen min drømmer jeg om å strikke en god, varm genser til meg selv.

    7. Tja.
      Tror jeg er mest stolt av de sokkeparene jeg ga bort i fjor, Scull Candy; mønster fra Line Eriksen.
      Hva jeg drømmer om å strikke? Drømmer egentlig mest om et døgn med flere timer, så jeg en gang kommer i mål med “må strikke” lista mi…

    8. Det fineste må være sjalet exploration station, er sååå fornøyd med fargene, og så var det så morsomt å strikke. 😊 Drømmer om å strikke meg en kjole.

    9. Det fineste jeg har strikket er en vest fra Kaffe Fassett i ørten farger… masse morro og utfordrende med alle smånøstene! Det jeg gjerne vil bli bedre på er hullmønster, gjerne sjal. om jeg er heldig å vinner ønsker jeg meg marinoullgarnet.

    10. Hei så hyggelig. Jeg er mest stolt av en dåpskjole jeg hekla som 13 åring. Men ellers så er det bunader til barn og barnebarn.😃 Ha en fin dag. Får masse inspirasjon ved å gå innpå bloggen din.👍😃

    11. Det fineste jeg har strikket er en lang jakke med bl.a. flettemønster og jeg ønsker å strikke en bolero🌸Flott blogg du har💐

    12. Det fineste jeg har strikket må være Oldemors Votter, fikk oppskrift på Facebook av en som hadde laget etter noen gamle votter. Det jeg drømmer om nå er Olivesweater Mysize…

    13. Garn er alltid morro!
      Jeg er ikke strikker, jeg hekler, men noe har jeg da strikket! I sommer har jeg strikket et pledd i riller, med hullmasker? I midten som økning. Gikk en kule varmt noen ganger, jeg som er vant med 1 maske å holde styr på, på pleddet hadde jeg over 1000, og så mistet jeg ei eller to å måtte hente de en annen plass enn der jeg mistet dem… det gikk bra tilslutt.
      Jeg ønsker virkelig å kunne strikke læsta! Og hullmønster! For meg gir det ikke mening, for hullene kommer andre plasser enn der jeg tror.
      Håndarbeid er veldig godt å holde på med!

    14. Hmmm… Fineste er kanskje en dolce gabbanainspirert setesdalsgenser til mannen. Drømmer om å strikke en skikkelig god ullbukse til meg selv – a la Kari traa mønster 🙂

    15. Det fineste må være koften jeg strikket til min venninnes 50 årsdag. Vi har holdt sammen i tykt og tynt siden hun var 13 og jeg ble sammen med hennes bror. Det er for lengst over, men vi er fortsatt veldig nære venninner. Vi har begge barn. Mine er voksne, hennes går fortsatt på barneskolen. Så vi gir hverandre gode råd i hverdagen uansett hva det gjelder. Så har jeg strikket en del til mitt første barnebarn, som er snart 4 mnd. Flotte bukser og jakker.

    16. Det jeg er en kofte som jeg stjal litt her å der 😊 Skulle bli til meg, men mamman min syntes den var så fin så hun fikk den 😍 Drømmen er å strikke noe med masse fletter, men hodet vil ikke være med på det…

    17. Da det var OL på Lillehammer i -94 strikket jeg OL-gensere til hele familien. Masse jobb,men du og du så fornøyd jeg var med resultatet. Jeg strikker stort sett hele tiden. Nå går det mye i tepper til Amanda-prosjektet. De gir en egen glede å kunne bidra, det er veldig fint.

    18. Det fineste jeg har strikket er nok snøløvgenseren til min sønn. Første barnegenseren jeg har strikket. Vil gjerne strikke meg nancykofta- men det blir nok med drømmen 🙂

    19. Hei! Det jeg er mest stolt av å ha strikket, er en Fanakofte til mannen min. Han er en høy mann, så det tok sin tid. En drøm nå er å strikke en fin kjole til min nye datterdatter som ble født kl 18.58 i kveld 😍

    20. Skal bli bestemor snart så ønsker å strikke noe fint til denne fine jenta 💕

    21. Det flotteste jeg har strikket, er dåpskjolen til mitt barnebarn. Det er litt jobb med et slikt plagg. Men du verden jeg var stolt på dåpsdagen – både av den nydelige gutten og kjolen 😊. Det jeg har lyst til å strikke, er et stort og godt pledd til ungene våre. Men er usikker på om det bare blir en drøm – det er jo 5 stk 😂. Ønsker deg en nydelig dag.

    22. Det jeg er mest stolt av å ha strikket må ha vært min første Mariusgenser! Jeg har strikket ferdig bolen på nr 2 og kan ikke vente til jeg får begynne med mønster!
      Jeg drømmer om å strikke en mariusgenser/dekken til hunden min! Slik at han og min far matcher under jakta❤️

    23. Koselig med en give away.Noe av det fineste jeg har strikket er en dåpskjoler,full av mønster.
      Og skulle jeg være så heldig og vinne skal jeg strikke eler hekle en/flere nisser. Hos meg har nissene mange farger.
      Takk for en kjempehyggelig blogg og ha en strålende dag.

    24. Hei!
      Det jeg er mest stolt av er de teppene jeg har heklet til mine barn, tante barnet svigerdatter og barnebarn. Tror det var 175 bestemor ruter i hvert teppe sånn cirka. Heklet i Tove garn så de er lett tovet og deilige. Har enda en sønn og to tantebarn som skal få.
      Det jeg virkelig ønsker å strikke er en jakke til meg selv med flott flettemønster og ei rå raglan felling.💜
      Ha en flott tirsdag Gro Vibeke og kos deg maks !!

    25. Flott garn, men har ikke prøvd dette garnet. Hadde vært spennende. Det fineste jeg har strikket i den siste tiden må være bunaden til barnebarnet. Den strikket jeg for 3 år siden, Isabella er 4 år nå, og den er blitt for liten. Men heldigvis har hun nå fått en lillesøster, så da går den i arv ❤️. Den har både foreldrene og jeg fått mye skrøyd av. Sønnen min er stolt av mammaen sin 😊. Det jeg nå ønsker å få strikke er genser til meg selv. Det har jeg ikke gjort enda, så det blir på tide. Alltid kjekt å følge med på oppussingen deres Vibbedille 😃. Hilsen Jorunn

    26. Hei!
      Litt ekstra garn er det alltid bruk for. Det æ e mest fornøyd med og stolt av som æ har strikket er en kofte som æ monterte helt aleina. Og så har æ så lyst å lære mæ å strikke store duker i kunstsrikk i tynt garn.
      Ha en fin dag!
      Hilsen Randi 🙂

    27. Ja takk 🤗4 Babymerinoull. En av de fineste jeg har strikket er mariusgenser m/rund sal og ribbestrikk til dattera, og Fanagenser strikket til meg selv på ungdomsskolen. Ønsker å strikke dåpskjolen til Klompelompe i det tynneste garnet.

    28. Det fineste jeg har strikket må enten være Barnejakka Eivor i Pickles Pure Wool eller Bladrillejakken i Drops Lima ❤️
      Jeg drømmer om å strikke flere sjal av alt det fine håndfargede garnet jeg har liggende sånn at jeg har masse å velge mellom når vinteren kommer 😍

    29. Advendtssjalet til Bitta M. som jeg strikka i Bitta sitt eget rosafargagarn er jeg veldig glad i 😊 Jeg har strikket siden jeg var ei lita jente (-73 modell), men sjal hadde jeg aldri strikka før Bitta er god på mønster så det var gøy å strikke sjalet. Gleder meg å strikke flere sjal og skjerf utover vinteren så hvis jeg har blitt den heldige vinneren av det flotte garnet så vet jeg hva jeg skal bruke det til 💜

    30. Garn får man jo aldri nok av, vel??? 😉🤣 elsker det vanlige merinogarnet så det hadde passet helt ypperlig 👍😀 det jeg har vært mest fornøyd med…hmmm… vanskelig, er fornøyd med det meste jeg lager jeg få 😉😉🤣🤣 men kanskje en Nancykofte som svigermor skal få til jul… en nydelig rubinrød farge 💕😍 og nå for tiden er det strikk til barnebarna som står på programmet+lue til min kjære til elgjakta -orange og flott 👌Takk for en flott blogg 💕👌

    31. Det jeger mest stolt av å ha lagd er et heklet sengeteppe som er stort nok til en dobbelseng – mye jobb og fargene ble perfekte!

    32. Klart eg har lyst å vinne 🤗
      Fineste eg har strikket er et utrulig vanskelig spørsmål for det er så masse å velge mellom. Trur eg får si Nancy trøyene eg har strikket.
      Drømmer om…det er masse det : Mariusgensere til alle barnebarna + meg selv, teppe til 2 av sønnene mine med bilde av de selv i teppe.
      Ha en flott dag 😀

    33. Hei!
      Det var ett vanskelig spørsmål å svare på. Hva det fineste jeg har strikket. Tror det må være de plaggene som er blitt satt mest pris på av mottakeren som må bli mitt svar på det spørsmålet. En strikka bukse til min søster som jeg mener jeg fikk inspirasjon på inne hos deg for mange år siden. Denne vet jeg hun trengte for å holde varmen. Og den har blitt mye brukt. En Linus i svingen lue til min datter den gangen de var veldig populære, og hun var så uendelig stolt når hun gikk på skolen med den på. Tror sånne strikkeprosjekter er det som betyr mest å se tilbake på nå for meg.
      Og nok en gang takk for alt du deler av både deg selv og av inspirasjon. alltid hyggelig å innom den fine bloggen din 🙂
      Hilsen Janne

    34. Det er gøy å følge bloggen din! Jeg er mest fornøyd med tulipan topp fra pickles til meg selv. Dog veldig tidkrevende å strikke i angora garn, men desto mer fornøyd når resultatet blir så bra 🙂
      Drømmer om å strikke en kjole til meg selv!

    35. Det fineste jeg har strikket: tenke, tenke 😜 babydress tror jeg i stripete vrangbordstrikk og med glidelås. Jeg drømmer om å strikke alt mulig 😂, men aller mest et par latviske votter med tett mønster og latviske fletter på!

    36. Nydelig farger! Klarer ikke å bestemme meg for hvilken ting som er det fineste jeg har laget, kanskje Circle of love teppene til barnebarna. Mange fine farger. I sommer har jeg drømt om å strikke et havfrueteppe til meg selv. Planene endrer seg ikke for uke, da det stadig dukker opp nye mønster. God helg til deg og dine. Sølvi B

    37. Åååå du milde….her sitter eg å drømme om ein genser i lillafargen så litt tilbehør til den er ikkje å forakte. Det aller flotteste eg har strikka må nok være Dale sin jubileumsgenser for ca 30 år siden😁enormt med mønsterstrikk og fargebytte.
      Tvitvi😉

    38. Noe av det som eg er mest fornøyd er en guttebunad eg strikka til en nevø. Men det er vanskelig å finne ett prosjekt når en har strikka i mange år. Men det garnet du har der har eg aldri prøvd. Ha en fin torsdagskveld 😊

    39. Det fineste jeg har strikket, eller iallefall det jeg er mest stolt av er mariusgenser med star wars mønster til mannen! <3

Siste innlegg