DÅRLIG TIDSPUNKT Å VIFTE MED LØKEN!

Screenshot fra Tv2NNyheter
 

Vel har me måttet tåle mye av denne mannen det siste året, men å svinge med løken i “Skal Vi Danse” var dråpen mener nå eg! Eg ser på “Skal Vi Danse” som et seriøst program hvor kjendiser og dansere virkelig går inn for å være best, men, når den som skulle ønske han også her var best ikkje når opp var jo dette et meget USMAKLIG sjakktrekk må eg si! SERIØST!??

Å ja, eg tåler en borat eller flere, men du valgte virkelig feil arena her og du burde vært den som takket for seg i kwell, men sånn er det vel når fanskaren er større enn dommerens poeng!

Nå som du utrolig nok ikkje gikk på hode og ræva ut så håper eg virkelig du verdsetter denne muligheten og legger både klovnen og løken på hylla og skjerper deg i kommende uke!

Du har virkelig mye å bevise for dette var til å grine av!

SKJERP DEG!

 

 

11 kommentarer
    1. Hehe… vet du hva… idag er jeg skikkelig ” politisk ukorrekt” …fordi jeg satt å lo sånn at hunden kom hoppende opp i sofaen og skjønte ingenting. Ikke orket jeg se direkte i Tv,n heller… det ble flaut… men idag hvor alt er så opplest og vedtatt elsker jeg at vi blir tatt litt på senga en gang i blandt. .. (datteren vår på 13 reagerte på sammen måte som jeg).. selv sliter jeg mer med enkelte av disse selvopptatte unge …..

    2. kjerstin: Forsåvidt enig med deg der, skvatt litt først og humret, men så syns eg bare det ble kleint og ekkelt og med tanke på de andre danserene som tar dette veldig seriøst og jobber beinhardt hele uke så blir det feil at en klovn bare kan dundre frem på denne måten. Det er respektløst. Det sies at ingen visst om dette på forhånd og det å sette sin partner i en så ubehagelig situasjon er ikkje greit.

    3. kiipt at ikke partneren viste om det , det er jeg enig i …men han snakket jo om denne drakten i sosiale medier denne uka… satser på at han finner på noe mer seriøst neste uke , og ikke minst at han faktisk danser ordentlig…han kom jo videre, skal ikke si at det var fortjent… da ville jeg heller ha beholdt Aune Sand.Liker Aune godt selv om han gjorde det til at jeg skrudde av TV,n under ” Allsang på Grensen ” i sommer , da han leste dikt som gikk laaaaangt over streken for min del, og det var jo også familieunderholdning. Men idag som det skjer mye trist , så er det godt å trekke på smilebåndet litt , selv om jeg er helt enig i at idag drog Frank den litt vel langt 🙂

    4. Hahaha, ja dette var gøy du🤮 Noen MÅ jo bare fulleksponere seg! Syns det var temmelig usmakelig selv, og syns synd på partneren hans etter hva jeg leste på VG.

    5. Jeg er også blandt de politisk ukorrekte (intet nytt under solen her, altså (he he)) som syntes dette stuntet var hysterisk. I mine øyne, var det heller ikke noen bombe, dette her.. Det er Frank Løke! Fyren har jo ikke akkurat levd under en stein, så de programansvarlige bør i det minste ha ant konturene av den galskapen som var gitt å komme når de hentet ham inn.

    6. Gry Henriksen: Absolutt ingen bombe nei, men har sett vel mye av den løken de siste ukene hehe I grunnen burde han ikkje vært med i det hele tatt nettopp med tanke hva han er “god” for hehe Det kan noen ganger bli litt vel mye 😉

    7. Jeg synes han der var usmakelig før, og nå tok han kaka. Jeg synes faktisk at TV 2 skulle ha utvist han fra programmet. Ikke fordi jeg ikke tåler nakenhet, men han der går for langt.

Siste innlegg