TRENGER DU FLOTTE JULEGAVE TIPS? – LEKRE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Rebecca Blair/ Interweave – Harper Point

Tradisjons Strikk på lekkert vis!! Åååå så fint dette var da!! Perfekte farger og Bare GI DET til meg liksom!! Ahaaa en perfekt Julegave i allefall – Uten tvil! Hvem kan motstå dette settet?? HÆ??

Åsså du? Vettu hva? Dette er strikket i det favorittgarnet mitt som eg ennå IKKJE har prøvd hehe Tenk det du, eg er forelsket i et garn eg IKKJE har strikket med!! Ja det er mulig for eg har klappekoset med det flere ganger på Garnbutikken (For dere som bor i omegn så selger de det på Kreativ/Kvadrat) hehe Men har i grunnen bestemt meg for at eg kjøper ikkje bare et nøste eller 2 – eg vil kunne gå på butikken å kjøpe til en skikkelig flott genser når eg kan ta meg råd til det hihi SÅ ja, det blir vel en stund haha Garnet er forresten Brooklyn Tweed Loft <—Norsk Nettbutikk 🙂 På den andre siden er jo dette garnet veldig drøyt – 250m/50gr – så det går jo ikkje sååå mange nøster/hesper på en genser, men eg ville hatt mer enn 1 farger….Tror eg 🙂

Settet kan forøvrig også fint strikkes i Røros Lammeull som er et nydelig ullgarn!
Garnet finnes i flere nydelig og flotte farger! Dette er et garn et fint kan anbefale da eg har strikket flere Selbuvotter i det og det er aldeles nydelig å både bruke og strikke med
<3

 

 

Designet av Rebecca Blair/ Interweave – Harper Point

Hvis ikkje dette settet er en Råflott Julegave ja så vet ikkje eg 🙂

 

LONG JOHNS HAT AND MITTENS SET
Bildene over
3 str i både votter og lue

Nå er det ikkje sånn at du kan kjøpe disse oppskriftene enkletvis, men disse + mange andre lekre oppskrifter finner du i DETTE Strikkemagasinet fra Interweave 🙂 Bladet koster ca 130 kr, men det vil eg si det er verdt + du kan laste det ned med en gang det er betalt 🙂 LOVE IT!!

Det går også an å bestille dette settet som et StrikkeKit, da får du kan til lue og votter + StrikkeMagasinet fre Interweaves både i print (Papirutgaven) + nedlastet versjon! Denne pakken kan du i såfall bestille/kjøpe HER! Rene Julekwellen dette her jo!!! Oh MY!
Denne pakken kommer på ca 500 kr

* * * *

JØSS! Sola skinner i dag gitt! Det er jo herlig etter uhorvelige mengder med regn i det siste, nå kan man grille om ikkje annet!! Det også så mye som 17 grader så her kan ingen klage, bortsett fra at det blåser ganske godt 🙂 De som har greie på det når det kommer til bade temperaturer sier at de beste månedene å bade i havet på er i august og september, så ja, da vet man jo hva man burde ha gjort! Eg har faktisk ikkje badet i år en, lurer på hva som skjedde med det liksom?? Tror eg strikket!!

I dag igjen våknet eg av en mjauende Milo halv 7!! Han sto utenfor soveromsvinduet å hylte! Eg sa bare til han at han “far” var våken og at han måtte gå til terrassen….Han hoppet inn vinduet hos Dib, ergo havnet det en klissvåt katt rett i senga hans! *ler* Hvordan akkurat det utartet seg fikk eg ikkje med meg for eg snudde meg og sov videre…hadde jo ikkje lagt meg før halv 3 pga den der Flamingoen så eg må se å skjerpe meg! Sto opp rett før 10 trøtt som en dupp!

Jaja, planer utover dagen er bare nå å vente på de forsikringsfolka og etterpå blir
det en tur på butikken, altså en luftetur 🙂

Men du?? Regner med at du har fått med deg nyhetene i går? haha Frank Løke er UTE av “Skal vi danse” og det var pigede helt riktig avgjørelse!! Da syns eg faktisk at Aune Sand kan komme inn igjen og så har eg et TIPS til TV2, hva med å ta inn John Almaas som
kan danse videre med Tone Jacobsen? 🙂

På tide å hoppe i buksene og starte dagen her i heimen 🙂

KOS DEG OG HA EN
SUPER DAG

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #interweave #julegave #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg