DET KAN RAMME OSS ALLE!

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

Designet av Britt Viken

Eg kjenner ALT for mangen som har blitt rammet av kreft og ikkje minst Brystkreft og eg skulle virkelig ønsket at eg var foruten de erfaringene! Både blant venner og familie har det blitt ganske mangen som nå ikkje lenger er blant oss. I slike situasjoner er det i grunnen lite me kan gjøre uten om å bare være der, men man kan bidra til at det blir gjort kontinuerlig forskning på Brystkreft slik at kanskje færre blir rammet! Det å ha midler til rådighet for den BESTE behandlingen er også et must og ikkje minst et form for ettervern rundt de som er rammet! Dvs at man er IKKJE frisk og Fit For Fight den dagen legen friskmelder, neida, for DA starter det nemlig en NY kamp og for mangen en mye verre kamp!

 

Designet av Britt Viken

Britt Viken, eller muligens bedre kjent som Bestemorbitten har designet dette kjempelekre sette som er en super gave til både seg selv og andre! Ikkje bare det, men for hver solgte oppskrift gir hun 5 kr til BrystkreftForeningen og tenk på hvor mye penger DET blir om alle som elsker å strikke kjøper seg en oppskrift?? Det skikkelig “Ka-Ching” i boksen kan du trygt si!

 

Designet av Britt Viken

ROSA2018
Oppskrift på den som er avbildet,
altså votter og lue
NORSK Strikkeoppskrift

Garnet som er brukt i oppskrift er et deilig alpakkagarn; Alpakka Magic og det kan du kjøpe HER hvis ikkje Garnbutikken din har det! Av garnet går også 5 kr direkte til Brystkreftforeningen uavhengig fra hvor du kjøper det 🙂 SÅ her kan du virkelig bidra å støtte opp om en virkelig BRA sak som på mangen måter angår oss alle <3

* * * *

Ahaa nå er eg såååå METT! Skulle tro eg har spist ei gryte med komle, men eg har faktisk kun spist 2 kyllingvinger!! hehe Men WOW for noen kyllingvinger! Ali har virkelig digget skikkelig på kjøkkenet!! Han har altså steikt Kyllingkubber, med en egen marinade, dilldall og til slutt rullet i knust kavring for så å frityrsteke!! Ååå du hildrande du kan du si 🙂 På den andre siden er IKKJE dette mat for meg og min mage, men som eg pleier å si så må man av og til ofre seg så her skal det drikkes IngefærShot kan du si 🙂 Det er vidundermiddelet mot kvalme 🙂

Men du?? Eg har i grunnen noe helt SYYYKT å fortelle! Ja du skulle ikkje tror at det i det hele tatt er mulig, men joooda, i enkelte “instanser” er det jo vanlig praksis skulle man tro! Syns vel ikkje det passer helt inn i dette innlegget så eg skal lage til et nytt,
men vær forberedt for det er helt utrolig!

Nå der i mot er eg helt klar for kwellen og da skal det strikkes 🙂

KOS DEG OG HA EN
SKIKKELIG HERLIGE KWELL

Go`klem fra ei Kjempe Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #Knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #brystkreftforeningen #brystkreft #alpakkamagic #dalegarn #houseofyarn #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg