NÅR DU BARE…ARG…STØNN…#%&?¤#


Ahaa du kjenner følelsen? Ja når du ENDELIG er ferdig med og du blir bare sååå fornøyd!??
Eg mener, se bare på DEN fine I-Cord avfellingen?? Perfekt kant nede på en jakke (KÅPE!) ikkje sant?? Ja, veeel, den HADDE vært perfekt….OM den var på RETTSIDEN
og ikkje vrangen %¤#¤%& BLÆ!!

Det var da eg satt med hele jakken i fanget i dag og festet tråder at eg studerte I-Corden og syns virkleig den ble fin, men da eg skulle sjekke etter flere tråder å feste så eg jo det faktum at den FINE og PERFEKTE kanten altså var på vrangsida…
Snakk om å føle at lufta gikk ut av ballongen!!

 


Dette er der i mot MIN rettside på jakken…Men det er vrangsiden på I-Corden…Ali skjønte IKKJE problemet for HAN syns dette var fint, men eg som lider av perfeksjonisme når det kommer til strikking ble BARE irritert på han! Ok, for å være helt ærlig så er jo ikkje rettsiden min stygg, men, DET ER FEIL!! Troor ikkje eg klarer å leve med det på samvittigheten, Hadde DU?? 

 


Men, i det STORE og hele er eg KJEMPEFORNØYD med Flamingoens bakside! Det er KUN en plass hvor eg glemte å klippe en kontrasttråd og i steden for dro den med meg FY-FY, men siden det var KUN over 2 m valgte eg å ikkje rekke opp etter 5 cm med riller da eg oppdaget det…Tror vel aldri at NOEN i denne verden finner akkurat det stedet og selv har eg faktisk GLEMT hvor det er, men eg VET det er der….Kjenner det klør litt hehe Men igjen,
dette er noe eg kaller flisespikkeri hehe

Det eg har gjort nå er at eg har fått den første ermen på pinnen! JuHuuu Nei, eg skal IKKJE glemme den I-Corden for mest sannsynlig kommer eg jo til å rekke den opp og strikke en ny! Men ikkje nå, nei nei, når blir det ermstrikk og så kan eg strikke ny I-Cord en dag eg kjeder meg haha

* * * *

Jaja nå er me snart ferdig med mandagen, eller kwellen gjenstår da og da blir det som forventet; ERMSTRIKK Juhuuu Ser en ende på herligheten!! Akkurat i øyeblikket er det eg som laget middag! I dag vil det si at en hjemmelaga pizza står til tining og snart skal den inn i ovnen noen minutter, VOLÀ: Det er Middag!! Jepp, etter ei helg etter det greit å ta det lettvindt 🙂 I halv 6 tiden skal eg svippe DibHassan ut på trening og Amira henter han kl 21. Han var også på trening i går og da fikk han seg et kick rett på nesa og den ser ut som et “brannsår”! Du vet når me kastet oss på det teppekledde gulvet på 70 tallet?? *Brannsår på knærene??* Vel, sånn ble det på nesa…Han er fortsatt veldig øm i hofta som fikk seg et par reale spark forrige uke…
Tro om me må forsikre den gutten noe extra??

“Du må regne med det mamma når eg driver med kampsport” – Veeel, plutselig ble det med ETT litt mer alvor ja har eg nå funnet ut og mer vil det vel bli….
Hmmm Mulig Tannforsikring hadde vært noe!?

Ahaa apropo TENNER!! På onsdag da FYKER reguleringen av! Woop Woop! Da blir det lagt på streng på baksiden nede for å holde tenne stabilet et års tid + det skal tas avtøp til plate oppe, den får han allerede torsdag morgen 🙂 Tennene skal ikkje få muligheten til å feste seg skjevt! Dette blir spennende og det skal bli kjekt å se hvor flotte tennene har blitt 🙂

Men, nå er det på tide å slenge pizzaen i ovene og etter på blir det strikkings frem til me skal ut å kjøre. Må faktisk svippe innom Kiwi en tur på veien! Det er lov med KOS på en mandag!

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL DU OGSÅ

Go`klem fra ei Ukeklar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #myowndesign #flamingo #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

5 kommentarer
    1. Blir flott, men personlig kan jeg ikke leve med strikkefeil jeg selv vet om, så rekker alktid opp og fikser.

    2. En ting er sikkert. Dette ble veldig flott, og for å være ærlig, er nok bare du som ser det. Eller noen som kan den typen avfelling. Men jeg skal også være ærlig og si at jeg også er perfeksjonist, og det skal ikke store feilen til før jeg rekker opp. Men dette kunne jeg levd med. 😊😍

    3. Jeg skjønner hva du kjenner på, men det er nydelig på retten. La den være som den er.

Siste innlegg