EN GLEDENS DAG!

Reklame | Ambassadør Innlegg House Of Yarn


Kan tro eg skal KOoOSE meg i dag og eg skulle ønske du kunne ha blitt med! Husker du eg hadde en 
DRØMMEDAGEN i vår?? Ahaaa så kjekt! Eg er så heldig at eg nå skal på nok en tur til House Of Yarn ute på Bryne 🙂 Skal ut å hilse på og KOoOSE meg litt med alle
Nyheten som er på plass i hyllene 🙂 Digge Di Digg!

Tro om det kanskje blir med noen Go`biter hjem som skal få ligge litt på stas ei stund mens eg kaster meg rundt med kreativiteten og spinner opp med noe NYTT eg kan strikke?? Kjenner eg er ganske så YR her eg sitter å venter på at klokka skal gå 🙂 Skal prøve så godt eg kan å Snappe litt og på den måten kan du jo bli med via Snapchat 🙂 (vibbedille)
Uansett så blir det bilder litt senere i dag 🙂

Siden det kommer til å komme spørsmål slik som sist så kan eg jo si det at House Of Yarn ikkje har eget utsalg på Bryne, men et ShowRoom med alle garntypene. De samme garntypene selges i stort sett alle garnbutikker i hele landet 🙂

Nå trenger eg bare litt mer kaffi før eg må finne noe annet pysj å ta på meg og sååå må me snart kjøre, jepp, det er et stykket ut til Bryne ser du. Som sist så blir Ali med som sjåfør noe som eg syns er veldig greit for da kan eg heller følge litt med på GPS`en hehe *Gullfiskhukommelse*

 

 

KOS DEG OG HA EN DEILIG DAG,
DET SKAL NEMLIG EG HA 🙂

Go`klem fra ei Vibbedille m/sommerfugler i magen 🙂

#strikk #strikking #garn #garnhimmelen #houseofyarn #dalegarn #dsagarn #knitathome #gjestdal #ambassadør #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg