LOTHEPUS – JULEGAVER TIL MANNFOLK!

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn

Design av Dale Garn/ House Of Yarn

Tiden da en standar Julegave til menn var svarte strømper og slips er for leeengst over og ikkje minst barbermaskin til yngre menn! Finn frem pinner og garn! STRIKK noe tøft heller til mannfolka rundt deg! Flere menn en du tro setter pris på denne type gaver! Det er mye tøft man kan strikke og de trenger det like mye som oss damer 🙂

LOTHEPUS PULSVANTE
Bildet over
Str Dame og Herre


 

Design av Bente Presterud Røvik/ House Of Yarn

Både luene rett over her og vantene øverst er strikket i et deilig garn! Faktisk ikkje noe dyrt garn heller, men ahaa så herlig Lanolin Wool er og det finnes i flere skjønne farger! Begge oppskriftene er selvfølgelig Gratis og Norske 🙂

LOTHEPUS LUE
Str Herre

* * * *

Eg er i grunnen ikkje klar for å starte dagen før nå eg! haha Da eg hadde kjørt Dib på bussen i morges klarte eg ikkje å våkne skikkelig! På en vanlig helg sover eg gjerne ca 16-20 timer, denne helga har eg sovet ca kun 8!! Du kan si eg kjenner det veldig godt! Mye min feil siden eg har likevel ranglet fordi det er helg, men men resultatet var jo at eg satt her å pinte meg for å prøve å våkne…HÅPLØST! Måtte bare krype til korset og dukke under dyna og fordi eg var så trøtt så frøs eg dermed ble begge dynene tatt i bruk….DUMT...våknet kliss våt 3 timer sener! Oh MY!!
Det var tross alt 18 gr ute!! Hva er greia liksom!?! Hetetokter kom til meg, eg klarer fint noen flere hehe Når det gjelder dette gleder eg meg til vinter og minusgrader slik at 2 dyner er nødvendig 🙂

Eg må bare se å komme meg en tur i dusjen og finne en ren pysj og så blir det bare
å fortsette på stolpene og nyte resten av helga 🙂

KOS DEG DU OGSÅ!

Go`klem fra ei noe sløv Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #dalegarn #houseofyarn #lothepus #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg