NYDELIG LACE STRIKK – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Bitta Mikkelborg/ Foto: Ellen Lande Gossner

Mmm her kan du virkelig få fult utbytte av de tynne pinnene og bare nyte et vakkert Lacemønster! Pulsvottene strikkes på pinne 2,25/2,50 mm med f.eks DETTE GARNET 🙂 Eller tilsvarende garn. Disse bare MÅ være den perfekte gaven til ei som har alt?? Utrolig kjekt strikketøy!

POLYHYMNIA PULSVANTER
Bildet Over
Str Medium Dame


Designet av Randi K Design

ASTRI MI ASTRI
One Size/Medium

* * * *

Da var det søren meg på an igjen med regn…Planen var å gå ut å fylle jord i blomsterkassen og plante Eføy! Ali har nå kledd kassen med “Jordplast” og fylt opp med stein og Lecakuler så alt er i boks 🙂 Tja, eg drøyer det nok utover dagen å ser om været bli bedre! Heldigvis har ikkje det dårlige været stoppet arbeidsfolka for nå styres det vilt oppe på terrassen! Da er det jo bare å håpe at antagelsene de har om hvor lekkasjen er er riktig og at det nå blir tett 🙂 Da øyner eg et lite håp om å komme i havn før 1.des! Blir nok mye rot og kaos før me er i havn, men det blir jo bra til slutt

Planene ellers i dag er å få lomme 2 på pinnen! Ja det tok tid med den første, men nå er den ferdig og med flere kanter enn først planlagt, men den ble veldig stødig og godt 🙂 Har også begynt å snuse på det neste som skal på pinnene og eg har flere muligheten,
må bare bli enig med meg selv 🙂

Sånn helt egentlig kunne eg tenkt meg å krype under dynene igjen! Er så frysen + eg sovnet alt for sent i natt så eg er vel litt i manko på søvn, men eg får prøve med en
kopp kaffi til å se hvordan det går 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS ONSDAG

Go`klem fra ei Noe Trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer
    1. Hei, og tusen takk for fine ord om Polyhymnia pulsvanter. Det var koselig. 🙂 Pleier å stikke innom bloggen din jevnlig, og får med meg flotte anbefalinger om både mønstre og garn. Og alltid koselig å lese om smått og stort. Hilse flinke Dib fra meg, han er kjempeflink 🙂 Lykke til videre 🙂

Siste innlegg