JULELUE? GRATIS SOKKER? ANDRE LUER? – DEILIGE OPPSKRIFTER

Designet av Evgeniya Vashutkina

Lekker? Ikkje sant? Vettu ka det deiligste er? Ahaa den er strikket Nepal og det er faktisk veldig godt til luer, åsså blir det sååå fint! Alaska er også et garn som er PERFEKT til denne lua! Det nest beste? Jo det er at du nå får Nepal til kr 18,- og Alaska til KUN kr 10,-!! Sjekk HER og HER! Her snakker me veldig rimelige og ikkje minst kjappe Julegaver! Denne Julelua over her falt eg pladask for, den er liksom ikkje helt typisk glorete Jul, men det var så lekker og herlig i fargene!
GOTTA LOVE IT!

CHRISTMAS THREE HAT
Bildet Over
To størrelser

 

 

Designet av Evgeniya Vashutkina

Ahaa såååå lekkert! <3

PISTACHIO HAT
3 størrelser

 

 

Designet av Evgeniya Vashutkina

Smasking! <3

RED OCTOBER HAT
3 størrelser

 

 

Designet av Berroco Design

TeamLekre <3

AYLA
One Size
Gratis Strikkeoppskrift

* * * *

Allerede MIDT i uka!! Ikkje bare det, men det er jo søren meg ganske snart på tide å handle inn til Julekalenderen!! Det er ikkje greit liksom!! EG ER IKKJE KLAR!! Tviler STERKT på at stua i det hele tatt blir klar til at eg kan pynte siste uka i november….Det er så trist!! Ser ikkje for meg at eg skal få det til! Kjenner at dette er så kjipt for det kunne jo vært ferdige for kjempelenge siden hvis bare de som liksom skulle ordne det hadde hørt på oss!!! Nei, taket er ikkje TØRT selv om naboen over hadde fått beskjed om at det var POTTE TETT, nå er personene i Sameiet her som styrer akkurat “denne saken” bortreist og me sitter bare her å VENTER på at de skal innfinne seg og fortelle oss hva som skjer! Det er neeesten sånn at eg kunne tenkt meg å AVLYST årets Jul….Trist!

Ali har vært effektiv og har t.o.m laget en temmelig stor Grønnsakskasse så NÅ blir det skikkelig system med planting neste år og det skal bli sååå GØY! Den er så dyp at eg kan t.o.m plante gulerøtter og alt annet som går nedover i jorda! Jadda nå fantaserer eg om masse godt og kortreist fra terrassen 🙂 Digge Di Digg!

Oslo Lua mi er ganske snart ferdig og eg mistenker at den muligens blir litt stor Hmm Men heller litt stor enn at den står støpt til hodet så eg satser på at det går greit 🙂 Eg må dessuten prøve å stabre meg på beina for eg må ned å kjøpe fisk til Milo, Jepp en som er sulten her!

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ONSDAG

Go`klem fra ei Fortsatt Øm og Sår Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrifter #strikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg