EG RYDDER OG SELGER EN KOMPLETT HOBBY!

Jadda, eg fortsetter å rydde og frigjøre plass og noe ganger må eg bare skjære over og ta litt bastante avgjørelse! Nå er det absolutt ALT av Scrapping og Stempel som må vike plass!

Eg har uhorvelige mengder, bare for å prøve å illustrere det hele så veier den “Tutto” kofferten til venstre hele 24,5 kilo og den største skinnboksen (Stempel) veier hele 12 kilo! Den minste boksen inneholder kun en haug av konvolutter i flere farger + diverse kort til scrappe på 🙂

 

Eg har en utrolig flott mengde med lekre stempel +
flere alfabet og sitat stempel (Ikkje på bildet her)

 

Embossing i de fleste fargene + varmepistol

Så og si Ubrukte stempelputer og “Figurkuttere”

Dette er KUN litt av ALT eg selger, det er sååååå MYE mer!

Hvis dette er noe som vekker DIN interesse så BØR du absolutt ta turen innom FinnAnnonsen som eg nettopp laget, der finner du bilder av så og si ALT + en hel HAUG av info! Dette er en drøm for en som driver med Scrapping/Stempel etc! En UNIK mulighet vil eg påstå! 🙂

Annonsen finner du HER!
Her gjelder første Mann/Kvinne til mølla kan du si 🙂

* * * *

Bortsett å ha gått helt KoKos- Bananas i dag har eg også fått vaske MASSE klær (Må henge opp 2 enorme maskiner nå etterpå) + eg har fått vasket bort det meste av støv som har samlet seg i stua så enn så lenge er ikkje en eneste maske blitt strikket!
Det skal eg der i mot få gjort noe med nå!

KOS DEG OG HA EN
FORMIDABEL HERLIG KWELL!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#scrapping #stempel #tilsalgs #kompletthobby #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg