TA HELG MED LEKRE SOKKER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Wenche Roald

WOW! Disse falt eg hard fort! Fy søren for noen lekre sokker! Lekkert med en enkel Tvedbandsflette, mulig litt knotet til å begynne med, men akk det blir en lekker detalje! Orginalt er sokkere strikket i Hifa Fjord, men her kan du f.eks strikke med STERK
som også er et supert sokkegarn 🙂

SNØ
Bildet over
Str Dame 36 til 41

 

 

Designet av Wenche Roald

Disse lange lekre her har eg hatt i bloggen tidligere! Ja for lekre saker kan overhodet ikkje vises for ofte! Joda, de er fortsatt på “Lista” mi….Må rett og slett bare få gang! Her kan du også meske deg med det deilige garnet STERK 🙂 

UNDER BJØRKEN
Str Dame 36 til 41

 

 


VelHvor mye tør du vedde på at det begynner å regne snart?? Ser jo ganske så truende ut og plutselig ble det bare helt svart ute! I følge prognosene skal det begynne å regne den neste timen!

Dagen i dag har vært fin den, oooomsider kom me oss på butikken selv om det ble langt på dag! Heldigvis raidet eg godt her hjemme i går så det var i grunnen bare helt greit 🙂 Siden eg har vært så flink skal eg kun strikke i kwell og KOSE meg med TV! Forrige helg fikk eg verken sett Idol eller Skal vi Danse så det skal bli avslappende og herlig! Om eg får sove så lenge i morgen eller søndag vet eg ikkje helt ennå….DibHassan skal visst nok på trening kl 10.00 begge dagene og eg vet det er litt krøll med de bussene før kl 12 liksom…Kjipt å f.eks komme 1 t før trening for så å stå ute å “henge“, da må eg muligens være sjåfør ut dit om ikkje annet. Selv om det var NM forrige helg er det ingen kjære mor og “ferie” etterpå! Neida, da er det bare å stå på videre for det finnes større og tøffere mål langs veien 🙂

Jaja, da er det bare å sette på ny kaffi og slenge beina høyt!

GOD HELG!

Go`klem fra ei Avslappet og Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg