“ELEGANT OG BLØD SWEATER” – DANSK STRIKKEOPPSKRIFT

Designet av Camilla Vad

Helt siden eg strikket SinnasauJakken til Pinneguri var eg fast bestemt på at det MÅTTE eg prøve igjen i form av en genser! Sinnasauen blir min ble ganske så stor og ikkje minst lang i brystpartiet…Tror eg må bli like flink å måle strikkefastheten i høyden som i bredden…Eg kunne virkelig tenkt meg å teste ut denne genseren for den falt eg for! Ikkje minst likte eg veldig godt de litt anonyme fargene 🙂 Grått på grått er faktisk veldig lekkert og rent på en måte 🙂

Orginalt strikkes genseren i Camilla Vad sitt Lambswool9/3—> LEKKERT <3 Om du velger å strikke i dette syns eg ikkje genseren blir så ekstremt dyr, du trenger 13 hesper à 50 gr i str Large, dvs den kommer på 845 kr 🙂 Ser at en del av garnet er utsolgt, men fant ut at SOL fra
Hillesvåg fint kan brukes 🙂

 

Designet av Camilla Vad

Likte den spesielt godt som litt Oversized 🙂 LOVE IT<3

SIRIUS
Bildene Over
Fra 94 cm til 132 cm rundt brystet
Dansk Strikkeoppskrift

* * * *

Lørdag og her blåser og regner det! Våknet kl 10 og var stiv som et stokk! Føler eg har gangsperr i hele kroppen så muligen eg må prøve å tøye litt! Sånn blir det når man ikkje tenker seg om hvordan man står å rydder, blir mangen rare stillinger da! Uansett er det vondt, ja t.o.m det å bevege seg river godt! Eg bør egentlig vaske håret i dag så eg får seg om eg makter å bøye meg inn i dusjen, dusj må det bli uansett for okke som så føler man seg noe bedre etter på 🙂

Ali er i gang på kjøkkenet og skal lage Fahitas i dag og det tar tid når alt lages fra bunnen. For første gang på lenge skal begge ungene være hjemme i dag, Amira er på jobb, men kommer senere. Da er det bare å låse døra og nyte kwellen 🙂

Da eg la meg i går prøvde eg å tenke ut en genser i det Fay Faerytail garnet….Har så lyst å starte på en, men klarer ikkje helt å se hvordan den skal bli! Tro om eg kanskje bare skal strikke en prøvelapp og ta det der i fra? Hmmm, men først må eg bare komme i dusjen for
kroppen gjør virkelig vondt!

KOS DEG OG HA EN
AVSLAPPENDE LØRDAG

Go`klem fra ei Mørbanket Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #danskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg