4 GØYALE JULEGAVER!

Designet av Cheryl Patzer

JA TAKK! Kunne godt hatt en slik Rug på gulvet! F.eks inne på Garnrommet, hadde passet perfekt! Hadde ungene vært små så hadde eg garantert laget et til hver og hatt det på gulvet 🙂 Det må jo gå lynkjapt å strikke når det bare er å svinge pinne nr 10! 6 m på 10 cm, Jadda, gi meg en dag liksom 🙂 Koselig gaver med tanke på hvor mye leker de små har – Gi et Gulvteppe i steden for 🙂 Om du ikkje vil ha et pinnsvin på gulvet, nei så ta å strikk en…

HEDGEHOG RUG
Bildet over
One Size, enkel å justere større/mindre

 

 

Designet av Cheryl Patzer

….SAU i steden for 🙂 Ikkje verre enn det 🙂

SHEEP RUG
One Size, enkel å justere større/mindre

 

Designet av Cheryl Patzer

Må bare smile av dette Reinsdyret og….
 

REINDEER
One Size

 

Designet av Cheryl Patzer

…denne snømannen! Veldig fint utført og så skjønne da! Morsom Julepynt 🙂 Litt mer enn bare 2 isoporkuler som er limt sammen og pyntet 🙂 Åjo da! Alle Isoporkulenissene som ungene har laget opp gjennom står fremme å pynter opp hvert år 🙂

FLURRY THE CABLED SNOWMAN
One Size

* * * *

Tirsdag og begge ungene har FRI! Skolen til DibHassan har planlegging og Amira tok seg en avspasering siden hun har bursdag i dag! JuHuuuu

Beste Jenta er jammen meg blitt hele 23 år!! Voksen og ansvarbevisst er hun til gangs og hun overrasker oss stadig vekk, men jaggu er beina godt plantet på jorda. En FLOTT datter og en super storesøster til DibHassan 🙂 Me har jaggu meg vært utrolig heldige <3
Er skikkelig GLAD i deg Amira
<3

Dagen har hun allerede feiret med venner. Ali skal svinge noen brett med skoleboller i dag og på lørdag blir det kosemiddag som hun selv har bestemt 🙂 I dag må me bare nyte dagen 🙂

GRATULERER SÅ MYE JENTA MI <3

Eg skal bare svinge en tur innom badet før eg faktisk må ta en svippas ned på butikken, ellers så blir det vel å brette noen stativ med klær og få på plass før det blir strikking og kos. Er ganske straks klar for å starte på diagrammet på jakken eg startet på! Blir spennende å se hvordan garntypene eg har valgt blir i praksis haha Men, ut i fra prøvelappen ser det jo ganske så bra ut! Krysser fingrene 🙂

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE DAG!

Go`klem fra ei Stolt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #christmas #christmasgift #gratulerermeddagen #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstetstrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

3 kommentarer

Siste innlegg