BASSETTGENSEREN – HEKTA PÅ STRIPER??

Reklame | House Of Yarn/ Dale Garn/ Line Langmo

Designet av Line Langmo / Utarbeidet av Trine Lise Høyseth / Dale Garn / House Of Yarn

Du som etter hvert kjenner meg trenger slettes ingen forklaring på HVORFOR eg faktisk dånte i kaffikoppen her da denne Go`biten dukket opp!?! Oh My! *Trekker pusten* – Her snakker me striper herfra til det uendelige og hele veien tilbake for så å på magisk vis bare blir vinterens deiligste KOoOSEgenser! Genseren er strikket i Line Langmoe Påfugl sitt Mohaigarn, nå er eg ikkje sååå glad i Mohair, men eg kunne f.eks tenkt meg den i Big Sterk eller Fat Faerytail 🙂

Strikkefastheten er på 18m/22omg og så lenge du tar du hensyn til den så kan du jo strikke med den garnet du selv liker best 🙂

 

 

BASSETTGENSEREN & LØSHALS

 

 

BASSETTGENSEREN TIL BARN

* * * *

 

Vel, da er jo lørdagskosen under forbereding! Hvis eg skal velge en chips eg syns er god så pleier det å være Sørlands Chips 🙂 Chipsen over er Ali sin! Jepp, han skar opp masse poteter på maskinen, røde poteter med skallet på og så var det bare å freze de i oppi den store wook`en med olje! Å ja, de ble såååå mye bedre enn Sørlands Chips! Så ja, da var den delen av lørdagskos i boks! Amira skulle innom Europris å kjøpe litt snop så kwellen blir nok fin den hehe For første gang på lenge er eg ganske snopesyk så eg håper det er noe eg også liker i den posen 🙂


Er liksom ikkje verre enn dette!

(Eg står aldri å steiker i olje!! Etter at stekepanna tok fyr en gang eg gjorde det da me bodde i Oslo har eg ikkje rørt det! Brant meg kraftig på hele høyre hånd og gikk i ukevis uten å kunne strikke eller tegne!! Var ikkje bare bare under studietia hehe)

NÅ er ermene satt av på tråder, alle trådene bak så langt er festet så nå er det bare å strikke i vei! Har også satt jakken over på en enda lengre pinne noe som gjøre det lettere å se designet bak på ryggen. Enklere å strekke det ut og se at alt ser Ok ut 🙂 Så ja, eg er KLAR for kwellen kan du si! Det eneste som gjenstår er at Amira og skal smelle sammen Nachos`en når hun kommer noe som er gjort på max 5 min, 10 min steking og så er det bare å digge inn! Gleder meg til FINALEN i Skal Vi Danse! Eg holder en knapp på Einar, men uansett så tror eg dette
blir helt fantastisk og kjempegøy!

KOS DEG
MASSE DU OGSÅ 🙂

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #linelangmo #dalegarn #houseofyarn #dustorealpakka #bassettgenseren #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg