STRIKK NOE LEKKERT TIL MANNEN – NORSK OG GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT

Reklame | House Of Yarn/ Du Store Alpakka

Designet av Iselin Hafseld / Du Store Alpakka / House Of Yarn

Jooooodadet er selvfølgelig mer enn nok tid – litt kjapp eller strukturert om ikkje annet bør du nok være, men det er fult mulig fordi garnet er deilig og har du et par raske pinner går dette veldig greit 🙂 Både genseren, lua og loop`en strikkes i Alpakka Tweed – Du må nesten bare sjekke ut de herlige fargene!! Det er ikkje noe klare, skarpe farger, men de er liksom sååå fiiine! Eg har noen nøster i Petrol fargen og kan trooo den er nydelig! De ligger egentlig bare å ruger på hylla for eg må finne på noe kjekt med de som EG kan bruke 🙂

Til deg som er litt i tvil om man kan strikkerundfelling til menn?
Vel, eg sier bare; Sjekk ut bildet over! Det levner vel ingen tvil 🙂 *Lækkert*

 


LUCAS GENSER, LUE & LOOP
Bildet over
Str fra 95 cm til 126 cm
Norsk og Gratis Strikkeoppskrift

* * * *

I natt er vel første natta med skikkelig frost! Da eg la meg i går var det -3 og det var ganske så glatt ute på terrassen og det var virkelig nummeret før det knirket i dynene! Shit det var kaldt altså! Nå når sola allerede har stått opp er det fortsatt minus så ja; Det ER kaldt! ISkaldt! Skal heldigvis bli noen + grader utover dagen da så eg vil tro at piggene kommer på bilen ganske snart 🙂 Så lenge me ikkje kjører verken sent eller tidlig har me drøyd det så lenge så mulig siden me ikkje har vinterdekk til bilen, men kun pigger. Det er jo tull å kjøre på pigger i + grader på tørr asfalt 🙂 Så ja, til neste år blir det vel kanskje vanlige vinterdekk!?! Litt skummelt med BMW om vinteren da den slenger så fort på rompa så det var i grunnen pga det me tok pigg, men så lenge det ikkje blir skikkelig frost/glatt er det jo “for” mye å kjøre med pigg! Om man skal være miljøbevisst på noen felt så bør vel dette være et av de 🙂

På strikkefronten fikk eg strikket ganske så langt på OsloLua i går kwell så gaaanske den blir ferdig i dag?? Har jo ei slik lue som ligger ferdig her eg må bare sy/montere den så er den klar til bruk 🙂 Tror det blir ei skikkelig god og varm lue, er i allefall den lengste lua eg har strikket! Pga av måten den brettes på må du strikke et stykke, men til gjengjeld holder du ørene varme 🙂

Tja, ut over det er det bare å vente i spenning på om Polygon ringer i dag eller i morgen!?

KOS DEG OG HA EN
FLOTT VINTERDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pattern #freepattern #strikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #norskstrikkeoppskrift #houseofyarn #dustorealpakka #alpakkatweed #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblpgger

1 kommentar

Siste innlegg