ÆRES DEN SOM ÆRES BØR…

Vel, så greit da! Det siste døgnet har me lært at med å Jukse & Bedra da kommer man langt gitt 🙂 Det er bare å kjøre flatt, drite i lover og regler og ellers bare gjøre akkurat som man vil. For ikkje å snakke om å LURE folk!! Yes, det gjør ingenting det, alt for penger og makt, ikkje det? For gjør du dette, ja da kan du sanke heder og ære gitt! Tro hva eg skal finne på fremover da liksom?? Ja hvis eg bare kan ture frem akkurat som eg vil? Hmmm NEI vettu hva!?!?

Den dagen eg begynner å lure deg som leser her hos meg, ja og kanskje lyve i tillegg, DA sletter eg meg selv fra SoMe. HVA er vitsen?? På ett tidspunkt vil du garantert møte deg selv i døra?? Eller? Det er liksom ikkje bare på tull at man pleier å si at “Ærlighet varer lengst”! Nei, dette er ganske demotiverende, vettu hvorfor?? Me vanlige dødelige kan faktisk ikkje en gang konkurrere med de som jukser, trikser og bedrar. Det er jo så og si umulig, det eneste me i grunnen kan gjøre er å være ærlig og redelige selv, for EN dag, ja eg bare sier det; EN dag kommer sannheten frem og da vil ganske mangen Luftslott bare fade bort som en varm sommerbris *ler* Er det noe eg er så er det tålmodig så eg venter eg, jepp, eg venter heeelt til det virkelig står et skikkelig ærlig og BRA menneske på den scenen og mottar stående applaus!

Det er så mangen flotte bloggere “der ute” som VIRKELIG skriver fra hjertet, men de har ikkje en sjans i det hele tatt! Det er ikkje alle som kan menge seg med fiffen in the big city og sånn vil det vel alltid være.

HELDIGVIS var det flere verdige vinnere enn tidligere år!
Woop Woop! Se bare HER! Mange flotte personer der som eg digger!

 

 

HA EN FLOTTERS FREDAG
DU REDELIGE MENNESKE 🙂

 

 

Go`klem fra ei Optimistiske Vibbedille 🙂

6 kommentarer
    1. Hæ?
      Er det Vixen og bloggerne? I så fall forstår jeg muligens..hehe. Jeg holder meg til andre blogger som sporadisk leser, bl.a. innom din rett som det er. Tror ikke noen av “mine” var nominert, men da har jeg vel god smak da :p

      1. Jepp, Vixen ut is og hvis du har sett det så vet du også hvem eg sikter til hehe

        Ja da har du god smak for eg vil si at de beste ligger ikkje helt på toppen av lista 😊😊

        Ha en flotters kwell 😊

    2. Hvis du tenker på Vixen så er hel greia en stor bløff, og jeg skjønner ikke at folk stemmer eller er interessert i det.
      Og jeg antar at du tenker på henne som vant æresprisen, for det er vel hun og mannen som er kjent eom julsemakere. I mine øye er alle rosabloggerne det, den ene verre enn den andre.

      1. Jepp det er nok det paret der ja. Ikkje bare driver (drev?) de på med juks, men at en ting som brudd på alkoholloven med gjentatte advarsler glir gjenneom er helt forkastelig!

    3. I mine øyne, er hele konseptet denne Vixen -tilstelningen er bygget på basert på de mest usunne & samfunnsskadelige elementer/holdninger som råder anno 2019. Her er i all hovedsak overfladiskhet, utseendepress & løgnaktig fremstilling av en forskjønnet virkelighet det feterte! – For ikke snakke om at en sannsynligvis må til en eller annen araberstat for å overgå den graden av diskriminering som den aldersdiskrimineringen som råder på dette arrangementet!..
      Jeg kan ikke hjelpe for at jeg blir skikkelig provosert hver gang en eller annen 20-åring jentunge refererer til ‘blogg-Norge’ i en sammenheng som faktisk utelater hva som må være et sted mellom 95-99% av oss som faktisk utgjør ‘Blogg-Norge’..

      1. Jepp akkurat! 🙂 Det finnes såååå MANGEN flotte blogger der ute som burdet vært mer fremme i lyset, men så lenge det er lov med triksing og juksing vil alltid disse overbetalte i toppen havne på toppen. I denne bransjen her lønner det seg ikkje å alltid være ærlig ser du. Selv om eg var “lønnet” av Blogg.no stort sett i hele fjor fordi eg var på Topp20Lista (Ble avviklet 1/8-18)var det småpeng i forhold til de beste. Kanskje me skal gå i et Fakkeltog?? *ler*

Siste innlegg