DEILIGE OG STORE GENSERE AV JUNKO OKAMOTO!

Designet av Junko Okamoto

Nedsegne skuldre og romslige ermer er perfekt for avkobling og en behagelig tilværelse 🙂 Ingenting som strammer, ja t.o.m magemusklene kan slappe av bakom et sådan design! Finnes vel neppe noe bedre? Kan jo legge til at den strikkes i alpakka med en strikkefasthet på 16 m og pinnenr 5 🙂 Bare for å toppe det hele så strikkes den Top/Down – Altså: KOoOS over heeele linja! ENJOY!

 

LINUS
Bildet over
Str S/M og L/XL
/105 og 130 cm rundt brystet)

 

Designet av Junko Okamoto

Ahaa for en HERLIGHET!! Å du hellige jul sier eg bare!! Ikkje bare strikker du den sømløst top/down, meeen den er i tillegg LANG og havner inn under kategorien KJOLER! Ahaa LOVE IT! Syns ikkje den ser særlig vanskelig ut, det eneste måtte være de der stjernemaskene som danner litt mønster(?) Mulig du husker manien for noen år siden da “alle” strikket slike sjal med stjernemasker? Det ligner på de maskene i allefall, men selv de er overvinnelige 🙂

En skikkelig Laid Back kjole som passer helt inn blant hva eg liker! Elsker jo løsningen i halsen og ikkje minst er det kult med slike I-Cord snorer!!

Strikkefastheten her er 21 m og du strikker den i ull på en ca pinne 3,5 – altså helt overkommelig og skikkelig HERLIG! Love It!

 

Designet av Junko Okamoto

Akkurat NÅ når eg publiserer dette innlegget er ikkje kjøpslinken til kjolen aktiv, meeen hvis du følger med så blir den nok det innen kort tid *Tålmodighet*

 

FOR MY FRIEND
De 2 siste bildene over
Str M og L
(110 og 120 cm rundt brystet)

 

♥ ♥ ♥ ♥

Er det MULIG å ta seg Fri-Dag når man har det Slik Som DETTE i heimen? Vel, eg har hatt en ganske intens bakeinnsats de siste dagene så kroppen er faktisk ganske støl så eg sto nå opp med intensjonen om å ha en fri dag! Uansett er det ikkje godt å si hva som skjer ut over dagen etter hvert som kroppen mykner opp. En ting eg MÅ gjøre er å skylle gjennom den ene OsloLua som skal være en gave, planen er å blokke den litt slik at den blir enklere å sy sammen. Du snakker om å rulle seg sammen over alt 🙂

Eg VET 100% sikkert at den ene gaven eg holder på med over hodet ikkje blir ferdig siden eg har prioritert genseren som også er en gave. Spørs vel om den genseren heller blir ferdig…Jaja, av og til er det bare sånn! Strikking har jo egentlig ikkje stått i fokus her i heimen de siste månedene…Det blir nok til at me tar å kjøper en “reserve”gave med et kort inn i om at resten av gaven kommer over nyåret 🙂 Regner på at det overhodet ikkje blir mangel av gaver hehe

SÅ ja, foreløpig plan for min dag er å svinse innom badet nå etter på og ta på meg noen behagelig klær, lage ny kaffi, swisje over til Netflix og finne en film for så å bare strikke i vei på genseren som sikkert ikkje blir ferdig 🙂 Skal bare NYTE dagen og kose meg i ei Julepynta stue 🙂 Alt det andre kaoset stenger eg ute 🙂

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i JuleModus 🙂

1 kommentar

Siste innlegg