10 kr – Orker du flere maskemarkører??


Ok, her er det enda litt maskemarkører 🙂 Du skjønner eg må rydde, ikkje det? Snart jul og nye ideér må få plass 🙂 Dette er det eg velger å kalle ymse markører, absolutt mange stilige og du liker de litt mer “kunsteriske”. Å ja, hver eneste perle er laget, stekt OG lakket av meg. Selv om det er enkelt er det fortsatt mye arbeid. Noen på ring og andre på krok, noen er større enn andre og kan evn brukes på andre ting enn strikketøyet.

Eg legger ut noen bilder, det er ikkje snakk om bilde av en og en *ler* Velg etter farge f.eks eller så kan du ref. til bildene og me skal klare å finne akkurat den du ønsker i tilfellet.

Pris pr stk er kun 10 kr 🙂 Litt obs på noen få der som kan bikke 2 cm etter de er pakket.

 

 

 

Bilde 1

 

 

Bilde 2

 

 

 

Bilde 3

 

 

 

Bilde 4
De 3 med prikker har større krok og kan bikke 2 cm ved sending,
ergo mer i porto

 

 

 

Bilde 5

 

Skulle du bo i distriktet er du velkommen til å stikke innom å plukke 🙂

Ellers så kan du sende meg sms 93 89 92 25, mail:
[email protected] eller på annen måte som er enklere for deg 🙂

Nå skal eg snart stikke ut på Biltilsynet, skal innom Europris etter litt diverse såper) Nå var det tomt i boden gitt!) og så hjem i huset til mor mi. Derfor er det mulig eg ikkje svarer på sms/mail før etter dette.

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg