Deilige Votter til de yngste – Norsk Strikkeoppskrift

Designet av Havrebarna AS

 

Enkle, dekorative og garantert gode votter til den yngre garden. Eneste eg hadde gjort anderledes var å strikket de i et annet garn, eg er veldig glad i Lima tildenne type votter. Merino går i grunnen greit det også, men da til aller minste. Votter i merino brukt i snøen blir ofte veldig våte og siger –
Basert på egen erfaring fra tiden da Jr rullet rundt i snøen 🙂

 

 

 

Designet av Havrebarna AS

 

Kjekke å strikke, kjekke å gi bort og få. Legg et par på hylla i barnehagen eller i skolesekken. Litt rart i grunnen,men eg syns det er mye kjekkere å strikke votter ennsokker selv om det også er 2 like 🙂

 

LAVRANS VOTTER
Bildene over
Fra 0/1 år til 8/10 år
Norsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

Kommeg litt sent i seng i går så eg kom meg ikkje ut av senga før kl 8, hadde planer op kl 7,men men det får gå! Vil tro Alma Sofie erpå vei så eg får bare sette i gang her i heimen! Er fortsatt i pysj!

 

 

KOS DEG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg