Eg trengte litt farger i dag + 2,2 kg deilige perler!

 

Har hatt en skikkelig daffe dag, for meg kunne det vært hvilken som helst dag….søndag eller onsdag, samma det liksom. Har vært ufattelig trøtt, selv om eg fikk nok timer i natt og sov faktisk rimelig godt. Hadde faktisk glemt at det var pakke på vei og det er jo noe eg alltid har stålkontroll på *ler* PLING og en pakke fra Panduro var klar til henting! WOOP WOOP! Hoppet i bilen kom meg på hjul, ned på posten – Der var det kø så da pratet eg med han på Mekonomen mens eg ventet. Fikk flyttet mor mi sitt Dekkhotell over i mitt navn, greit hva som enkelt kan fikses. Med pakke under armen tok eg en tur på MesterGrønn og du ser jo hva eg gikk ut med ♥
Elsker sånne 3 for 2 buketter, blir sååå mye fine blomster!

I pakken fra Panduro var det perler…Rocailles perler…som om eg ikkje har nok haha Eg elsker jo boksene perlene er i og eg fikk ikkje systemet mitt til å gå opp med 7 bokser,
nå har eg 8 og “OCD`n” min kan slappe litt av 🙂

Så ja, hva skal eg si? Nå har eg i allfall mer behov for å rydde enn tidligere…Dvs akkurat nå har eg 2,2 kilo Rocailles perler eg vil bli kvitt og du kan gjøre et kupp! Høsten er ankommet og behovet for å ha noe å surre med inne øker. Dessuten er det fint å pakke inn perler i Pakkekalender om du har noen du skal lage til 🙂
Åååå TENK: Perlekalender!

 

 

 

 

Denne serien ⇑ Har eg 1 av, dvs eg har det du ser på bildet. Størrelsen er 0/8. Du kan kjøpe 1 og 1 pose, da er det 20 kr pr pose/50 gr perler + porto (Den er basert på vekt, derfor oppgir eg ikkje pris her og nå) Kjøper du hele serien, dvs alle 14 posene koster det 250 kr + 70 i porto (Liten Norgepakke siden det veier over 350 gr)

 

 

 

 

Denne serien er 0/9 og eg har dobbelt opp, dvs 2 ganger det du ser på bildet.
Her kan du også kjøpe 1 og 1 pose til 20 kr, eller alle 14 for 250 kr.

Redigert: 1 pakke solgt av denne, så da er det en igjen

 

Kjøper du der i mot alt sammen, dvs 42 poser setter eg prisen til 650 kr + 70 i porto. Det vil eg si er et kupp! Send meg i såfall en sms 93899225 eller en mail [email protected]

 

 

 

 

Ikkje sant?? Et syn for øyet! Akkurat nå er det litt rot her på skrivebordet, men har vanligvis 2 og 2 ved siden av hverandre, derfor fikk eg det ikkje til å funke med 7 bokser!! Nå kan eg ha 4 og 4 ved siden av hverandre –
Mye bedre *ler*

 

 

 

 

Sånn ellers har det vært litt julestemning her på Hobbyrommet i dag samtidig som at eg kom på at det snart er på tide å få opp Halloween Perleriene ute….Neste uke sikkert

Vel vel, nå har eg faktisk flere maskemarkører som skal monteres og pakkes!
Alt blir med meg på Strikkefestivalen neste måned 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg