Håndlaget knapper + + +

 

Ok….Bare fortsetter eg, og nå er det knappene sin tur! Å ja, alle knappene er stekt i former, men jaggu var det en aldri så liten jobb likevel….For ikkje å nevne strømprisene….Ikkje sant, alt teller med 😀

Har tatt bilder av alle knappen over 2 bilder så ser noe du ønsker oppgi rad og nr fra venstre – Det skulle gå fint. Blir så ufattelig mange bilder om eg skal legge ut et og et.

 

 

 

 

Ser jo for meg at knapper som dette kan være tøffe
å pynte opp f.eks luer, tøfler og votter.

Et litt bedre bilde av knappene:

 

 

 

KNAPPER 3 stk i pakken
35 kr

 

KNAPPER 2 stk i pakken
30 kr

 

 

 

 

 

Sååå kommer mine FAVORITTER!! Bindersene! JuHuuu Har alltid en stor en i filofaxen, men bruker de til alt hvor de måtte passe og etter hva eg holde på med 🙂

 

Store Binderser 10 cm
Kr 75,- pr pk

 

Ugle – SOLGT!
Hund
Gris – Solgt
Gris – Solgt

 

 

 


Store Binderser 10 cm
75 kr pr pk

Fargerik Cockie
Fargerik Cockie
Frosk – SOLGT!
Panda – SOLGT!

 

 

 


Store Binderser 10 cm
75 kr pr pk

 

OBS!!! Disse er over 2 cm tjukke og det blir noe extra porto (55 kr)

 

 

 


Medium Binderser 6 cm
60 kr pr pk

 

 

 


Små binderser 4 cm
40 kr pr pk

 

 

 

 

Nå er det slutten på Strikkefiskene, kan være eg lager flere på et senere tidspunkt. Disse er pyntet til jul, derfor STRIKKEluteFISK

 

Strikkefisk
Kr 80 pr stk

 

Juletre – SOLGT!
Reinsdyr
Nisse
Votte – SOLGT!

 

 

 

 


Eneste sivile Strikkefisken igjen, Kr 80,-

SOLGT!

 

 

 

 

Skinnimiterte armbånd med en stor bokstav + en svart katt eller svart bjørn. Mye dill her da eg har selv klipp skinnsnoren, monter endestykker og forlengelselenke.

120 kr pr stk

 

 

 

 

 

Skinnimiterte smykker med kun en “sølv”plate (God kvalitet)
med teksten “Knit fast die warm”

75 kr pr stk

 

 

 

Mulig du nå fant noen flere kalenderpakker? Send meg en sms 93 89 92 25 eller mail: [email protected], eller den måten som er enklest for deg 🙂 Sender fortløpende nå som eg har fått en
haug med boblekonvolutter i hus 🙂

 

 

 

HAPPY(Jule)SHOPPING

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg