Julearmbånd 50% – Eg er klar for VÅREN!

Redigert//: Da er jo Juleforberedelsene over og eg må faktisk rydde litt plass til nye ting som er på blokka inne på Hobbyrommet, derfor selger eg nå alle julearmbånda til halv pris. (Halvpris + porto)

 

Ok, da er eg vel offesielt i gang med jula! Ho Ho Ho Fikk en idé tidligere i uka og satt pal i 2 dager….Resultatet ble 12 Julete serier med Pepperkakemenn/Damer ♥ Så da spørs det hvor julegal du egentlig er??

Kan legge til at hvis du ønsker et mer personlig/hverdagslig armbånd eller serie (dvs 4 armbånd som matcher) svipper du innom DETTE INNLEGGET. Det er fortsatt noen igjen fra forrige runde. Ønsker du å bestille kan du sende meg mail: [email protected], sende meg en sms 93899225 eller kontakte meg på den måten som er enklest for deg. Ved bestilling; Oppgi omkretsne på håndleddet ditt. Mål helt inntil, men ikkje stramt.

Prisen på disse Juleseriene er 125 kr + 20 kr i porto, toltalt altså 145,-(f.o.m 26/12-21)
Kan jo f.eks være en artig julegave til noen som lever for julen hele året 🙂
Alle disse julearmbåndet varierer mellom 17-19 cm

Legg merke til at det er både kakeMENN og KakeDAMER hvis det har noe å si.
Opp gi nummeret under bildet du ønsker når du sender meg melding/mail 🙂

Eg kommer ikkje til å lage flere av akkurat disse fordi eg får ikkje tak i flere slike kakemenn,
mulig det kommer andre julearmbånd – Får sjå!

 

 

 


NR: 1

SOLGT!

 

 

 


NR: 2

SOLGT!

 

 

 


NR: 3

SOLGT!

 

 

 


NR: 4

SOLGT!

 

 

 


NR: 5

SOLGT!

 

 

 


NR: 6

SOLGT!

 

 

 


NR: 7

SOLGT!

 

 

 


NR: 8

 

 

 


NR: 9

 

 

 


NR: 10

 

 

 


NR: 11

SOLGT!

 

 

 


NR: 12

 

 

 

Armbåndene under her koster altså nå 65 kr + porto 😀 
(Eg vet, det dekker ikkje en gang materialene, men eg kan ikkje sitte “inne” med alt dette for garantert at eg har andre ideér neste år 😀 

 

Nr: 13 -“Last Christmas)

130 kr

 

 

 

 


Nr: 14 -“Rockin`Around”

130 kr

SOLGT!

 

 

 


Nr: 15 -“Winter Wonderland”

130 kr

SOLGT!

 

 

 

 

 


Nr: 16 – ” Olaf”

130 kr

SOLGT!

 

 

 

 

 


Nr: 17 – “Let it go”

130 kr

 

 

 

 

 


Nr: 18 – “Let it snow”

130 kr

SOLGT!

 

 

 

 

 


Nr: 19 – Snowman

130 kr

 

 

 


Nr: 20 – “Amazing Grace”

130 kr

SOLGT!

 

 

 


Nr: 21 – “White Christmas”

130 kr

SOLGT!

 

 

 


Nr: 22 – “All I want for X MAS”

130 kr

 

 

 


Nr: 23 – “Driving home for X Mas”

130 kr

SOLGT!

 

 

 

 

 

 

 

 

TUSEN TAKK og Lykke til 🙂 

 

 

HA EN FLOTT JULEDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg