MASKEMARKØRER – Emalje

 

I denne runden har eg også laget maskemarkører i emalje 🙂 Disse er jo veldig enkle å lage, ergo billigere. Noe materiale går det jo, som ringer og karabinkroker + selve charmsen da 🙂 Dette er også fine smågaver til å putte
i strikkevenninnen sin kalender f.eks, eller i en strikkegave til jul. Siden me er innom jula sånn med en gang kan me jo starte med det eg har av julemarkører. Disse er sååå fine at eg kunne tenkt meg
å hengt de på armbåndet mitt ♥ Vel vel...Her har du resten

 

 

BILDE 1 (Over)
JUL
Øverste Rad: 1 – 2 – 3
Nerderste rad: 1- 2 – 3

 

 

 


Bilde 2:
Øverst: 1 – 2
Nederst

 

 

 


BILDE 3
Øverst: 1 – 2 (Knitting Queen)
Nederst (Crochet Queen)

UTSOLGT!

 

 

 


BILDE 4
Daisy

 

 

 


BILDE 5
Lys blå hjerter

 

 

 


Bilde 6
SKÅL!

 

 

 


BILDE 7
Krabbe + skjell

 

 

 


Bilde 8
m&m

 

 

 


Bilde 9
Bokstav og katt

 

 

 


BILDE 10
Øverst
Nederst Nr 1 – 2

Rosa/lilla bjørn – SOLGT!
Svart bjørn

Svart bjørn

 

 


BILDE 11
Hvite katter

 

 

Prisen på disse er 40 kr pr pakke. Du kan sende meg en sms 93 89 92 25, eller mail: [email protected] – Eller, det som er enklest for deg. Prisen er + porto, sender så fort som mulig 😀

 

 

 

HAPPY SHOPPING

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg