Selger 2 kilo perler

REDIGERT INNLEGG!

 

 

 

Jadda, har så mye som 2 kilo Rocailles Glassperler størrelse 8/0 i deilige pastellfarger som eg faktisk ikkje trenger ♥ De er i min favorittstørrelse når det kommer til armbånd. Når eg perlet armbånd i disse perlene syns eg det ble et litt sånn “frosty” utseende, veldig veldig fint.

 

 

 

Litt nærbilde her…

 

 

…mer nærbilde…hehe

 

 

 

Nå skal eg fortelle grunnen til hvorfor eg fant ut at eg skal selge de, en ting er at det tar jo plass og når det kommer til lagring må eg tenke smart! Mulig du husker i fjor sommer da eg startet å perle? Da kjøpte eg 3 slike ⇑ store bokser fra Panduro med perler, de 2 kiloene eg har er det som var i i alle 3 boksene til sammen. Pr pose på det første bildet er det mellom 130 – 160 gr perler, når eg la alt på vekta bikket det 2 kilo.

ALLE PERLENE ER SOLGT!

 

Hvis du skal kjøpe 3 slike bokser for
å få tilsvarende vil det koste kr 1.137,- (kr 379,- pr boks)

Kan jo nevne dette også: Hvis du skal kjøpe en singel boks med 50 gram Rocailles perler koster den 59 kr. 

 

Hvis du vil kjøpe ALLE mine, altså 2 kg skal du få de til 500 kr + porto (Liten norgespakke 70 kr –
Eller du kan hente de om du bor i nærheten) Dvs du sparer 637 kr 🙂

Ellers så selger eg de til 60 kr pr pose + porto (avhengig av vekt)
De veier altså mellom 130-160 gr. Det er rimelig mye perler!

 

Som du ser av bildet helt øverst er 6 poser solgt, dvs at kjøper du alt, eller resten nå er prisen gått ned til 300 kr + 70 i porto (liten Norgespakke) Fortsatt et kupp vil eg si 🙂 

 

 

Hvor eg ikkje vil ha perlene selv siden eg syns de er så fine?
Vet ikkje om eg tør si det en gang….men eg skal kjøpe 2 slike store bokser til….Fordi eg lenge har vært på jakt etter de perfekte boksene til å ha sånne små dubbeditter opp i og eg finner ingen som eg liker…Så da vil eg jo IGJEN få slike perler og det er virkelig måte på hvor mange like perler eg trenger….ikkje sant?? 🙂
Dermed får du muligheten til å kjøpe mine for en billigere penge 🙂

 

Send meg en mail; [email protected] eller sms: 93 89 92 25 om det er av interesse 🙂
Blir litt sånn: Første mann til mølla 🙂

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg