Selger noen HERLIGE Go`biter!!

 

Hver gang eg rydder i garnet så klarer eg å innse at enkelte go`biter aldri kommer på mine strikkepinner…
Da er tiden inne for å “sende de videre”…Sukk…Dette er for meg noen skikkelig go`biter,
men hyllene mine er sprengte og eg trenger plassen…

 

 

 

 

Skal me se….fra venstre:

-Mosegrønn PoshYarn 20% silke 80% merino 100 gr/730 m –
Lekkert til sjal f.eks.

-ARTYARNS Supermerino – 100% merino, 50 gr/ ca 100 m

-2 hesper med Mirasol Hacho á 50 gr / 125 m

-2 Wildfoote – 75% ull 25% Nylon (Den ene nøste mangler ca 5 gr)
á 50 gr/ 197 m

 

 

 


Fra venstre:

-Projo Sokkegarn 100 gr/ 400 m, 100% Merino

-The Knitting Goddess – 100% Merino, 100 gr/ 360 m

 

Dette er da PAKKE Nr 1
Pris 400 kr + porto

SOLGT!

 

 

 

 

 

Dette er nok den mykeste pakken!
Alpakka og Cashmere i skjønn forening!

 

 

 

 

Fra venstre:
-3 Deilige hesper fra Mirasol 60% Merino,
20% Alpaca og 20% silke, 50 gr/ 50 m

-Viking Eco Alpaca – 100 gr/ 125 m – Økologisk Alpakka

 

 

 

 

-LAMANA Cusco: 100% Alpaca, 50 gr/ 85 m

-MAKALU (2 lyse nøster): 100% Cashmere, DK Weight,
Totalt 120 gr (56 gr = 212 m)

 

Dette er PAKKE Nr 2
Pris 350,-
(Ord.pris ca 750,-)

 

Hver enkel pakke selges samlet. Hver av pakkene veier over 350 gr,
ergo blir det liten Norgespakke til kr 70 i tillegg.

Send meg en mail ([email protected]) eller
en Sms (93899225) om du er interessert i garnet 🙂

 

 

 

 

 

Du ser det, opp på Garnhylla har eg ryddet! Eg hadde jo 4 små metallkurver opp på her MED garn i alle sammen…Fant ut at eg måtte ha litt “Luft” her på Hobbyrommet så da måtte eg rydde litt. Av alt eg hadde i kurvene er det altså garnet eg selger nå eg klarte å skille meg ad me *fniser*

Mulig det KAN komme mer etter hvert.

 

 

 

 

Fikk også ryddet/flyttet på en del av alt som sto opp på disse kommodene.
Liker å pynte litt opp på her til jul, og da er det greit med hva som er gjort 🙂

 

 

 


Heldigvis at eg fikk ryddet under skrivebordet her tidligere, dermed var det plass til alt garnet i en boks under her + alle stålkurvene 🙂 Mange go`biter i den bokser der, men de skal få ligge inn til videre.

Tja, har fått ryddet ganske mye i dag + eg fikk være spontant kreativ! Dib kom sånn typ 30 min før han skulle gå: “Litt usikker på ḧva eg skal ha på meg og eg tror eg må male en jakke….!” Ikkje sant! Vel, “Welcome to my Hobbyrom!” Eg hadde både kjetting og rødmaling så jakken ble da malt og hurtigtørket med hårføner, etter hvert ble ermene klippet av og fungerte som en kul vest over svart jeansjakke – Han ble bra, og kom seg så avgårde for å få sminket ansiktet 🙂 *Venter på bilder*

Nååå skal eg fortsette å lime noen perler og så håper eg å få frem Cernit`n i løpet av kwellen, skal lage noen små pusekatter som ei har veldig lyst på – Det er koselig 🙂 Ellers blir det jo å Danse seg gjennom kwellen!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg