ET DØGN FRA HELL!


Da var HELDIGVIS dette døgnet over og fy for et slit! I går formiddag slo migrenen ned som et lyn og slo meg ut helt til kl 9 i morges! Heldigvis klarer eg å sove gjennom det meste med kalde oppslag i nakken og pannen, men fy man blir virkelig satt ut! De øyeblikkene eg var våken for å få i meg litt drikke hang eg for det meste rundt doskåla med en forvilet Ali som prøvde å holde hårmanken min borte fra elendigheta! Det ENESTE eg tenker på under slike anfall er:
“ÅÅåå eg gleder meg til å kose meg i stolen!” hehe

Våknet i 23 tide i går kwell og trodde det hele var på retur og før tanker var ferdig tenkt slo det til igjen! Våknet kl halv 5 i morges og trodde også da det var over, men så feil kan man virkelig ta! Slapp inn katta og gikk å la meg igjen -våknet igjen kl 8 med samme dundrende hode, men helt ut i fra det blå nøyaktig kl 08.50 slapp hodet og siden har det svevd under taket her! ENDELIG kunne eg ta meg en dusj! En skikkelig kald en, ja for kroppen hadde jo formelig kokt i 1 døgn! Samtidig som eg står der i dusjen tenker eg på de eg kjenner som har KRONISK migrene! Det uten for min fatteevne at de klarer å holde seg oppegående! All ære til de 🙂 

Blir nok en dag som skal foretas i stillhet her i stolen, føler meg helt mørbanket! Skal NYTE et svevende hode og bare kose meg! Da eg åpnet pc`en nå i formiddag var det et 10 talls meldinger fra flere av dere som hadde savnet meg og det føles godt når andre tenker på en, TUSEN TAKK 🙂 

I morgen har eg bursdag og den skal også nytes i fred og ro, eg skulle få bestemme maten og Ali har handlet inn til Hamburgere hehe Av alt han kan lage valgte eg det, enkelt og greit 🙂 Mmm det er så godt med masse grønnsaker på 🙂 

Regner med å være i gang med bloggingen igjen utover dagen 🙂 Awwww Ali kom akkurat hjem å la en DIGER blomsterbukk i fanget mitt! De skjønneste rosene vettu! Awww han er jo skjønn da 🙂 

Nå skal eg komme meg ut på kjøkkenet å se hvilke Go`saker som ble med hjem og så skal eg STRIKKE! Ja har faktisk abstinenser hehe!

Jr kom hjem i morges i 9 tiden og var som en drukna katt! Hadde masse gøy i går kwell, men det ble en skikkelig våt natt så det var herlig å komme seg i dusjen å få litt varme i skrotten! Sliten etter en tung sykkeltur hjem i morges i øsregnet. Men nå er det helg og avslapping 🙂

 

 

KOS DEG MASSE
OG HA EN SKJØNN FREDAG!

 

 

Tusen Takk for at DU er nettopp DU <3 

 

 

 

Go`klem fra ei meget TAKKNEMLIG Vibbedille 🙂

 

#migrene #smerter #uuholdelig #tøftdøgn 

 
 

0 kommentarer

Siste innlegg