JENTA MI!

Jenta Mi…<3

Tror ikkje du helt skjønner hvor MYE du betyr for meg! Det at eg fikk nettopp deg betyr så mye,
du kunne ikkje ha vært noen annen! Det var litt tøffe tak i starten, men allerede da viste du din styrke!
Du har en vilje av stål, kan være sta som et esel, men HJERTET ditt har
alltid vært stort og på riktig plass
<3

 

Du har mye omsorg for andre, men bannlyser urettferdighet og du står ALLTID for det du sier og gjør
Du er og har alltid vært extremt selvstendig! Du er ei ung dame med sterke meninger og du er aldri redd for å si hva du mener uansett hva det måtte være, DU høster respekt på din vei og veien er nettopp startet! Du staker ut kursen med en stødig hånd og er ikkje redd for å ta i et tak enten det gjelder studier eller jobb! Allerede nå er du NOE, men èn dag vil du bli noe stort –
det har du de rette verdiene for og du er på god vei allerede.

 

Eg unner deg din frihet, men eg savner deg hver eneste dag. Eg føler meg trygg på deg og det du gjør og eg er så STOLT av deg! Du har sååå mye flott og fint foran deg: Ja hele livet! NYT det og ikkje ønsk at tiden skal gå fortere enn den gjør da blir eg så fort gammel og eg må jo få med meg alt!
 

Du er pappas øyensten og han vil så gjerne ha deg HER hele tiden, men han stoler på deg og eg vet du gjør han stolt <3 Du er tross alt “gutten” hans hehe Fra du var liten har du alltid likt å “mekke”
med pappa og ikkje glem det, det er gode minner å ha.

 

I dag er du 21 år, har egen leilighet, fin bil, kjempebra jobb og en flott utdanning på gang –
DU er RIK Amira! Nydelige venner har du også, ta vare på vennskapene,
de er trossalt familie nr 2
<3 

 

 

 

GRATULERER MED DAGEN BESTE JENTA <3

 

Kjempemasse Glad i deg og eg håper dagen blir akkurat slik DU ønsker 🙂

 

 

 

 

NusseKlem fra Mamma <3

#bursdag #21år #bestejentaiverden

6 kommentarer

Siste innlegg