FARLIG! -NYTT PROSJEKT INNEN REKKEVIDDE!


Holst Supersoft er bare såååå DIGG! Jadda, da var ma altså i FareSONEN igjen! Det er egentlig ganske nervepirrende hele greie, men nå er i allefall garnet og ikkje mine fargene på plass!
KULT ikkje sant? Ja fargene altså? Skikkelig Gla`Kombo dette her 🙂 Gleder meg til å starte!



 

Siden Designet ikkje blir publisert før på nyåret tør eg ikkje legge ut bilde av hele greie, men hvis du følger med inne hos Lone Kjeldsen vil du f.eks finne MANGE flotte Barnekjoler med STRIPER som dette! Eg har fått frotse litt i hennes design siden eg har promoter hennes design og eg har ALLE med striper hehe BOMBE! Derfor fikk eg også denne som altså ikkje er kommet ut ennå 😉
GLED DEG masse, denne er superherlig!

 

Nok en gang er det altså BEVIST et GarnLager ER et MØST! Eg kunne bare hente ut HolstKista
og velge akkurat de fargene eg ville, men heldig for meg så hadde eg altså “orginal”fargene, har en litt mildere oransjfarge og vurdere den i steden for. Den på bildet er ikkje så sterk som det ser ut for,
men eg tror eg liker den andre bedre *LuksusProblem* Hehe Jepp eg skal kose meg eg 🙂

 

* * * *
 

Prosjektet over er altså PREMIEN min i dag hehe Som eg har fortalt tidligere så var eg å fjernet en føflekk i tinningen og det gikk selvfølgelig fint og eg sitter her og her bedøvd i nesten halve hodet!
Ja fra t.o.m øyenbryn til ned på halsen oog bak øret! Hjelpe det meg hehe Måtte sy hele 3 sting på den lille flekken! Skulle jo tro eg hadde vært i slåsskamp haha Me ok, alt bra, vil nok kjenne litt når bedøvelsen er ute og eg får resultatet om 2-3 uker 🙂

 

Hadde EGENLIG tenkt meg en kwil, me har i grunnen fått ladet meg likevel vel hehe
Har skravlet med Amira 1 time på mobilen og det er ALLTID like koselig 🙂

 

Planen videre i dag er bare å sitte her å nyte stearinlys, det herlige drittværet ute og et kjekt strikketøy – Det gjenstår bare å se HVA eg ender opp med i kwell haha Senere skal eg “På Tur med Dag Otto” for deretter å droppe innom på “Farmen”, onsdagen er rett og slett blitt BESTE Tv Dag i uke! JuHuuu

Da får du også bare kose deg og ha en skjønn kwell og ikkje noe sprell nå!??
Så sant det ikkje er med pinner og garn da hehe

 

 

 

NYT KWELLEN!

Go`klem fra ei lettet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #lonekjeldsen #barnekjole #striper #holstsupersoft

2 kommentarer

Siste innlegg