LAG MORSOMME JULEGAVER


Mariya Kozlova

Sallan dette hadde vært en GØYAL Julegave! Hekle disse, kjøp en sånn eske for JuletreKuler
på f.eks Søstrene Grene, pakk inn og gi en skikkelig morsom og omtenksom Julegave!
Måtte jo vært helt KONGE! Ja både til de nyetablerte med eget tre for 1. gang eller til de som rett
og slett har alt! Eg er sikker på at du som hekler de også får det ganske gøy!
Tja, eg kjenner jo at de pirret heklenåla mi! Hva med deg??

CHRIATMAS ORNAMENTS
Bildet over
GRATIS Oppskrift
Oppskriften består også av forklarende bilder

 

 

 



Mariya Koslova

Eg hadde rett og slett ledd meg ihjel av fryd og storkoset meg om denne lå inni en gave!
Helt FANTASTISK!
Er overbevist om at du har noen som hadde elsket å få denne?

 

ANGELICA PICKLES
Bildet over

 

 

 



Mariya Kozlova

 

SELVFØLGELIG må jo Angelica ha en kompis! Kjør på!

 

HEY ARNOLD
Bildet over

* * * *

I dag har eg virkelig tatt en totalt OFF-dag! Eneste eg egentlig har gjort var en kjapp tur på senteret, måtte en tur på apoteket og stakk innom Nille og Kiwi en tur. Fikk snappet med meg noen småting til Jr sin kalender og flere røde kubbelys på Nille. VETTU!?? Nå koster de KUN 5 kroner! DET er billig det!

Det eneste som egentlig mangler her i stua nå er et par Azalia, står 2 tomme blomsterpotter å venter tålmodig! Rema fikk nemligen kun inn rosa og lilla til 39 kr forrige uke – Mester Grønn har i tillegg røde, men til 170 kr!! Går det an å selge en og samme blomst med  stor prisforskjell?? Butikkene er også naboer hehe Neida, da venter eg heller og ser om de røde og hvite kommer inn i morgen.
Travelt har eg det da ikkje 🙂 Ergo får eg luftet meg litt i morgen også 🙂

Jr er fortsatt ganske slakk og hell i uhell så er det ikkje trening i kwell så han går ikkje glipp av noe.
Nå gjelder det bare å bli frisk for på fredag er det Heldag i matte. På fredag kom han hjem med hele tre 5`ere! Prøver i fransk, naturfag + Heldag i engelsk! Står litt respekt av det syns eg!

Nå skal eg ENDELIG ta opp strikketøyet hehe Har mer eller mindre bare sullet hele dagen, ikkje gjort noe spesielt, bare dillet og dullet liksom. Men nå eg sette opp farten og få ferdig den lua!

KOS DEG OG HA EN ROLIG
OG HERLIG KWELL

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#hekle #hekling #hekleoppskrifter #morsom #christmasornament #julekuler #dukker #julegavetips

1 kommentar

Siste innlegg