JULAFTEN 2016

Kokken selv endte til slutt alene rundt bordet hehe Ja du vet, nå fanten har fått sitt så stikker han *ler*
Så mye arbeid og så mange timer på kjøkkenet og SWOPS så er gjengen mettet!
Åååå hvilken middag! NYDELIG! 


Kalkuna i år veide rett over 6 kilo og skal mette oss i dag (1.dag) også 🙂 Gleder meg eg 😉
Som vanlig er det en kamp om rosenkåla så nye må på kok i dag 🙂 

Det “tragiske” i går var jo at eg glemte å knipse bilder!
Derimot ligger det en del på SnapChat (vibbedille)


Jr hylte høyt da han oppdaget innholdet! Her pakker han opp forsterker og den elektriske gitaren ligger under dyna i senga vår! Ble en del lott og løye kan du si 🙂 



Når det kommer til rydding av papir og generelt boss er eg litt nazi så det hender det ender penger
i bosset!! Klarte det i år også! Måtte bedrive pengevask på høyt plan og tørking på kjøkkenet! WRÆL!


Hylet mitt kom på denne koppen! Awwww herlig Mummi Julekopp 🙂 *Forelsket*


I dag er det igjen påkrevd med NYE koseklær! Eg var så heldig og fikk 2 koseantrekk av min mor 🙂

Fikk også et par timer alene i formiddag før Amira kom sigende med frokosten, Jr ei stund etterpå
og Ali kom tildinglende til slutt 🙂 I dag blir nok flere filmer og masse kos 🙂


Tror eg skal prøve meg på litt hekling også, ble lite av det i går 🙂 Startet lille julaften, men startet på nytt igjen for eg ble ikkje fornøyd og måtte ned i nålstr for å få det fast nok 🙂 Blir så fint atte 🙂

Da håper eg DU også får en fine dag og at du koser deg 🙂

HA EN FORTSATT
HERLIGE JUL!

Go`klem fra ei glad og fornøyd Vibbedille 🙂

#jul #julemat #julekos #juleglede #hekle #lalylala

4 kommentarer
    1. Dere ser ut som en sammensveiset og trivelig familie, men dere har utrolige mengder godteri støtt og stadig. Hvordan klarer dere å holde vekten med så mye mat og søtsaker?

    2. Den kokken kunne jeg hatt bruk for og lært meg å steke kalkun. Jeg har bare stekt file.
      Kos dere fortsatt med julemat og varm stue—-.

    3. Anonym: Vel, nå har me et veldig sunt og rikt kosthold med mat som KUN lages fra bunn med gode råvarer og ellers et fornuftig syns på det meste og Julekaker og lørdags godteri er vel nokså vanlig i de fleste hjem? Utover det så har begge ungene en ganske heftig treningsplan 🙂

Siste innlegg