BOBLEJAKKE – MÅ BARE DÅNE LITT


Charlott Pettersen

Mmmm pinne 9 og Dale Hubro = SKAM DEILIG!
Ja for selv om Hubro er ganske tykt er det så mykt og deilige og det er “dømt” til å bli et herlig plagg 🙂
Dette er jakka du tar på deg når du sitter å koser deg ute f.eks på en litt kjølig sommerdag eller som du kryper inn i etter en god dusj i steden for å pakke seg inn i et teppe, kjenner at dette hade vært den perfekte jakke til meg-SELV om det er litt tjukke pinner for min del! Tror gjerne eg hadde ofret meg litt for denne! Eg har liksom favorittstørrelser på pinner og eg kan til NØDS gå opp til Nr 4
That`s IT liksom! Ikkje sant denne så skikkelig deilig ut??

 


Charlott Pettersen

 

 

THE PUFFER MY SIZE
Bildene over
One Size i Voksen

 

BOBLEJAKKA
Samme jakke bare til barn

* * * *

Dagen har jammen ikkje vært så galen skal eg si deg! Ferdig med begge armene+ eg har rekket opp og startet på den nye vrangborda og den bør jammen meg gå FORT! *Har dårlig tid*

Har seriøst KOSET meg for Amira kom tidlig i dag og me har skravlet og hatt det kjempeherlig!
Deilig å få litt påfyll på den “kontoen” også 🙂 Me har spist deilige hamburgere og skravlet hull i hue på hverandre om alt som har skjedd den siste uka:) Viktig med Update <3 

Ute plaskregner det og inne har eg tent masse lys og nå tar eg kwellen her i stolen og speeder videre på vrangborda! Satser på søndagskos og lommestrikke i kule farger og striper 🙂 

KOS DEG OG HA EN
KOSELIG KWELL 🙂 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #dalehubro #boblejakka #kosejakke #strikkeoppskrift #pattern

0 kommentarer

Siste innlegg