HVERDAGGARDEROBE FOR BARN – NORSKE DESIGN OG OPPSKRIFTER


Maria / Strikketante

Mange vil ha mer! Som sagt, får stadig spørsmål om barne og babyklær og da helst norske.
Da kan du tenke du eg ble glad når eg bokstavligtalt ramlet over disse lekre Go`Bitene 🙂 Woop Woop håper du snapper til deg noen og virkelig KOoOSER deg 🙂 Vet at eg skal Swosje til meg noen til senere bruke, ja for nå strikker eg jo BUKSE -> Til meg selv! *ler meg ihjel*

 

 

HANESKJELLDRAKT OG KJOLE
Bildet over
Str 0 – 36 mnd

 

 

 

 

 



Maria / Strikketanten

 

HVERDAGS & FESTSHORTS
Str 1-10 år

 

 

 

 

 

 



Maria / Strikketanten

 

GRÅTINDJAKKE
Str 1-12 år

 

 

 

 



Maria 7 Strikketanten

Som man vet så er jo ofte det enkle det letteste, ikkje sant? Eg syns slike vester er KNALLtøffe og ikkje minst gir det f.eks deg som ikkje er så dreven i strikking muligheten til å strikke en fin gave 🙂

 

 

BUKTA SINGLET
Str 1-12 år

 

 

 

 

 

 



Maria / Strikketante

Uansett vanskelighetsgrad så er vest kjempetøft på de yngre og mindre 🙂
Denne var jo rett og slett lekker!

 

 

KRÅKEBOLLEVEST
Str 1-8 år

 

 

* * * *

Mandag….På tide å ramle ned på jorda igjen etter ei helg i sus og dus, ja ikkje bare kom Habibi`en min hjem på fredag, men jaggu meg gikk han ut å kjøpte en bil i går hehe Jepp tror i grunnen denne dagen blir bra eg! Kanskje me er inni en “Flow”?? Aldri godt å vite 🙂

Våknet av kaffilukta kvart over 7 og var litt i ørska først før hodet var på plass, merkelig når man har en helt annen rutine i kroppen. Nå sitter eg her godt under teppet med kaffikoppen mens Ali kjører Jr 🙂 Det er faktisk veldig deilig å slippe akkurat det om morningen, men utrolig hva man klarer å fixe når man må og det har jo gått fint hele tiden 🙂

Me har en del som me skal gjøre i dag som innebærer at me skal ut å kjøre så det blir jo gøy, alt i alt tror eg dette muligens blir en noe travel dag, men når Jr er levert på trening i kwell kn eg slappe av for Ali henter han kl 21 og i morgen blir det en rolig dag! Da har nemligen Ali bursdag + at det er Libanons Morsdag (De har fast dato for det) så det innebærer vel a me blir oppvertet hele dagen?
Er det ikkje sånn det fungerer tro?? hehe Uansett så kan me i allefall puste ut 🙂

Nå er Ali kommet inn dørene her så me får legge en logistikkplan for dagen og ta det fra stuen 🙂

KOS DEG OG HA EN
FLOTTERS MANDAG
OG UKESTART!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #norskstrikkedesign #norskestrikkeoppskrifter #barneklær #babyklær #hverdagsgarderobe

3 kommentarer

Siste innlegg