HJERTELUA – NORSK DESIGN OG OPPSKRIFT


Ingvill Freland

 

Awww kan da umulig unngå å legge merke til denne deilige lua! Noe så lekkert! Det supre er at den kan strikkes til store og små. Mange av dere har ei GaveKiste som dere fyller opp gjennom året og når Jula kommer har dere mange flotte gaver å gi bort, denne lua kan du godt ha mangen av i den kista!
Har du ikkje noe annet å strikke på i Påsken, ja så kan du strikke denne m/flere å ha som gaver 🙂

Til STOR glede for deg som ennå ikkje har prøvd deg på engelsk oppskrifter
så er denne herligheten på norsk 🙂 Znapp den til deg 🙂 

 

 

HJERTELUA
Str 1-3 år// 4-10 år//12 år –> Voksen

 

 

* * * *

Ahaaa som du ser har eg endelig rigget meg til her i Go`stolen og er klar for KOoOS!


Skulle jo nesten tro at dette bildet var planlagt, men det er KUN tilfeldigheter som har
gjort at alt stemmer overens med Høytiden hehe

Litt kult da og som man vet så gjør farger noe med humøret og det trengs litt akkurat nå 🙂


Eg tok meg sammen og fikk nå vasket håret og det er så deilig! Vel verdt alt styret 🙂

Resten av dagen nå skal eg bare sitte her på Lammeskinnet og nyte tilværelsen 🙂
Amira kommer litt senere og me skal kose oss alle 4 🙂 Blir nok film og god mat!

Sånn ellers er det mangen av dere som er i full sving med Still Light og det er så GØY!
Har flere som eg hjelper litt og det er noe som eg virkelig koser meg med 🙂

Kommer til å “lufte” de forskjellige problemstillingene her inne etter hvert for det er sikkert
mangen som lurer på mye av det samme 🙂 Nå skal eg fortsette på min og nå har eg KUN 6 økinger igjen før eg sette ermene på tråder – skal bli en lettelse å få bort noen masker 🙂

KOS DEG!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #lue #hat #barnelue #voksenlue

0 kommentarer

Siste innlegg