EVENTYRLIGE OG MAGISKE HEKLEOPPSKRIFTER


Lydia Tresselt
 

Fra tid til annen må eg bare putte disse søte figurene til Lydia Tresselt i bloggen, de har en helt spesiell plass i HobbyHjertet mitt om eg kan si det sånn! Noen figurer har eg heklet, men eg skulle ØNSKE eg hadde dem alle sammen! Det er virkelig på tide og i det minste få flere oppskrifter i hus om ikkje annet
I fjor høst hamstret eg bokstavligtalt både oppskrifter OG Holst Supersoft for virkelig å hekle ræva av meg hehe Etter noen figurer har eg funnet ut at Holst Supersoft på nål nr 2 mm blir helt SUPERT! Smått, tett og ikkje minst kjempelekkert 🙂

Du trenger ikkje være en profesjonell hekler for å få til disse, men noe erfaring vil eg vel råde deg å ha, ikkje fordi oppskriftene er så vanskelig for det er de ikkje, MEN du må være nøye for å få formen du ønsker og du bør nesten hekle litt fast og ha god kontroll på nåla 🙂 Ikkje helt for den ferskeste hekleren, evn øv deg på noe større kosedyr før du hiver deg i kast med disse er vel min anbefaling 🙂

Det er i allefall skikkelige KOSE-Prosjekt og rålekre gaver spør du meg 🙂

 

 

 

LALYLALA 4 SEASONS – I SPRING
Nå også på dansk
Bildet over

 

 

 

 

 

 

 



Lydia Tresselt

 

Det finnes flere sesonger enn Vår og Sommer,
ja du finner dem alle
HER så da har du jo pynt til året rundt 🙂

 

LALYLALA 4 SEASONS – II SUMMER

 

 

 

 



Lydia Summer

Dette er nå i allefall noe for deg med araknofobi, ja for disse var jo skikkelig søte faktisk 🙂

 

 

SPIDER AGATHA
Nå også på svensk og dansk

 

 

 

 

 

 



Lydia Tresselt

Den søteste BarselGaven EVER! Selv den nyfødte vil garantert la seg bedåre!

 

 

SEPP SEAHORSE
Nå også på dansk

 

 

 

 

 

 

 



Lydia Tresselt

Festlige som uro, pynt i en utestue, campingvogn, ja t.om i teltet! Her har du muligheten til å prøve ut Lydia Tresselt sine oppskrifter helt  Gratis med noe enkle Jellyfish! Hekles også på noe tykkere nål som gjør det hele litt enklere 🙂 Bruk fantasien og bruk FARGER! 

 

 

JELLYFISH
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

* * * *

Ok, selv om man trodde man var forberedt kom jammen meg hverdagen danglende klask i bakhodet likevel! Alarmen hørte eg som vanlig ikkje, men Ali fikk meg nå opp før 9 likevel 🙂

Selv om eg ikkje var våken vil eg nå tro at DibHassan sleit litt i morgentimene, ikkje bare var det bitende kaldt med 0 grad, men etter 2 uker med døgnet på halv 8 var det nok helt forferdelig å bli vekket 6.30 HAHA Eg advarer han etter HVER langhelg og ferie, ja at han MÅ begynne å snu døgnet et par dager før, men han lærer KUN på den harde måten og det er å få ei kort natt før første skoledag!

Nå gjelder det bare å ha et øye på han i ettermiddag, jadda, han har mer enn èn gang sovnet sittende
i stolen sin hehe Eneste minuset med en knakende herlig GamingStol hehe

Skal ikkje si noe eg for eg sovna selv her på sofaen i går! Blir noe utmattet inni mellom, ja enkelte ting får meg til å ønske eg kunne sove lenge og våknet opp til en annen situasjon! Det er faktisk veldig vanskelig å si NEI også, i allefall når man sitter igjen med skyldfølelse…..Noe eg VET eg ikkje må ha! Ja for jammen har eg og Ali stilt opp så me må kunne unne oss “luksusen” med å si nei, spesielt når det er samme “plata” som spinner om igjen og om igjen! Ja noen ganger kan eg forutse HVA som kommer dagen etter på, ja omtrent til hvert eneste ord som vil bli sagt…..
og eg TROR eg kan “SE” dagen i dag….Det er bare å krysse fingrene…

Uansett, før eg henter DibHassan på skolen skal eg få Påsken ned i eskene sine og tørka litt støv.
Det tar ikkje all verdens tids så eg satser på litt strikking også, på den fronten er
eg nå halvveis på økingen! JuHuuu så snart kan eg vise deg hvordan
du gjør når lommene skal på tråder 🙂

Må en svippas innom butikken før eg henter han så eg får nå i allefall luftet meg litt, men nå er det bare å sette i gang her i heimen 🙂 Får sette på en maskin med klær også så er hverdagen i gang!

 

 

 

 

KOS DEG NÅ LITT OGSÅ, 
SELV OM HVERDAGEN ER HER!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
 

#hekle #crochet #lalylala #lydiatresselt #beautifulcrochet #spesialgift #lekregaver #pattern #freepattern #hekleoppskrifter

2 kommentarer

Siste innlegg