VELLYKKET FEIRING OG EN GLAD GUTT

Eg er virkelig HELDIG! Eller ME er heldige som får lov til å være foreldre til en så flott gutt som DibHassan er 🙂 Snill og omtenksom med et godt hjerte + en god porsjon empati for både dyr og mennesker. Er bestemt hva som gjelder for fremtiden og han jobber beinhardt på skolen for å oppfylle sin egen drøm, nemlig det å bli MarineBiolog en dag og det ultimate måtte være å jobbe med HAI!

Da selskapet var ferdig i dag var kommentaren min: “Neste selskap blir bryllupet” hehe
Eller, me må vel til med noe på 18 årsdagen og regner eg med, om ikkje annet en en real kompisfeiring
Er i allefall glad for at me fikk til denne dagen, det er ikkje en selvfølge så eg har koset meg masse selv om eg følte eg gikk litt skyttertrafikk mellom stua og kjøkkenet 🙂

En ting er nå sikkert og det er at ALLE ble mette og me kan som
fryktet spise Taco til langt uti uka! haha

Ellers er eg godt fornøyd med noen av bildene eg fikk tatt nede på Hestholmen i dag,
men når nok er nok, da blir DibHassan…..



….lei…..og når han er…..



….drittlei gir han uttrykk for det også hehe

Eg fikk noen fine og gøy hadde me det, NÅ kan eg i allefall lage fine Takkekort <3 

Da middagen var sunket bytte me plass slik at de “gamle” fikk sofakroken og gutta overtok pinnestolene hehe Eg har vel sjelden hørt så mye god latter før som fra denne herlige gjengen.
Ikkje den verste gjengen å ha en flott kveld sammen med 🙂 Herlige gutter alle sammen 🙂


DibHassan passe irritert etter 2-3 Chili innabords hehe Var et snev av hissige lyder da de alle 4 hadde challenge på å spise Habanero samtidig som de “sloss” om Rømmeboksene!
Det ble ganske så kompisk ja, noe tålte det bedre enn andre. 

Siste rest av gjester slapper av i sofakroken 🙂
Har ikkje vært flink å ta noe særlig bilder, ja eg glemte det rett og slett!
Er vel i grunnen et godt tegn 🙂 

Et vellykket selskap når du sitter sliten med et salig smil om munnen tilbake 🙂

Vet ikkje hvor mange ganger DibHassan har sagt TUSEN TAKK i dag, men han har virkelig koset seg og dressen kom ikkje av før nå i halv 12 tiden da skiftet gutta til pysj, ja for som man vet er noen selskap vanskelig å bryte opp og da tar man en telefon til sine foreldre
og få tilkjørt en bag for overnatting 🙂

Nå har eg lovet de pannekaker til frokost…ehee….kjenner eg de rett blir det vel nærmere lunsj eller helst middag! Godt me har en lang og sløv søndag foran oss 🙂 Jepp, me kan kosa oss 🙂

Nå skal eg bare sitte her å nyte kwellen litt til og bare klappe meg på skulderen for vel gjennomført 🙂

TUSEN TAKK på DibHassan sine vegne for MASSE koselige Gratulasjoner på sms, messenger,
Snap og ikkje minst mail, dere er enestående!

 

 

NATTINATTI

Go`klem fra en Lykkelig mamma <3 
#findag #dagenidag #fering #15år #tacofest #texmex #finebilder #habanerochalleng #topplisten #toppblogger #blogglisten

5 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen hans:) Flott gutt og flott familie! Skulle gjerne hatt både litt av den tacoen og et kakestykke. Ha ei velfortjent rolig natt og lykke til med frokosten;)

    2. Gratulerer med en vellykket fest . Glade gjester, god mat . Koselig å se at du har samme kaffeservise ( med roser) som jeg har etter min mor)
      I dag må du bare nyte at dere har lykkes med å gi sønnen deres en dag han vil huske.

    3. Ellbjørg: Takk for det 🙂 Eg har arvet serviset etter min pappa 🙂 Eg syns koppene er ALT for små, men eg elsker å bruke det fordi han brukte det alltid til kaffigjester 🙂 Det er jo så skjønt 🙂

Siste innlegg