SOMMERVESKA! -FREM MED HEKLEKROKEN!


Jennifer Pionk
 

Den Maritime Stilen kommer garantert ALDRI til å gå av moten! Vær du sikker og trygg så bare hekle deg ei du! Fyll den med håndklær eller masse garn og dra på stranda og KOoOS deg! Veska kan ellers bruke til det meste du måtte ønske og det er heller ikkje vanskelig å hekle 🙂 Kaste deg i vei så er du straks klar til Piknick og strand sesongen 🙂 Denne hadde jo også blitt kul i skikkelig sommerlige farger.
Bruk rester, ja bruk det du har 🙂 Blir garantert BRA!


“NAUTICAL KNOTS”

Bildet over

 

 

 

 

 

 



Jennifer Pionk

 

Denne skriker jo Sommer og Retro lang vei! Dusker og frynser er nøkkelen ser du!
Med denne blir du skikkelig “chic” JuHuuuu

Skikkelig enkel og tøff stroppeløsning! Slike ting får du nok sikkert på Stoff&Stil
 

 

“BOHO CHIC”

 

 

 

 

 



Jennifer Pionk

Denne var jo retten og sletten LEKKER! <3 
 

 

CATELINE CABLED BAG

 

 

* * * *

I går kveld ble det veldig lite strikking, ja ganske nøyaktig EN runde fikk eg til for eg kjempet med
å holde øynene åpne! Var skikkelig gåen kan du tro så eg ruslet tidlig i seng siden eg likevel måtte tidlig opp i dag! Skal nemligen kjøre mor mi til kiropraktoren inne i Stavanger ser du.
Skal hente henne kl 12, men eg trenger noe timer til å hente meg inn før eg kan kjøre 🙂

Håper eg får parkering der eg fikk sist for det er rett utenfor PlantasjeButikken!
JuHuuu Da skal eg ta meg en Titt der MoHaaaa På fredag hadde de nemligen ganske store Margeritter på Tilbud til 19,90 og det er vel lov å HÅPE at de har i dag også? Dessuten har eg planer om å ta med meg mor mi til EdensHage på vei hjem (Hun har GODT av en koselig luftetur!!!),
eg må bare se hva de har for eg har lyst å stæsje opp inngangspartiet vårt med noe fint 🙂 Åååå eg kan ikkje få sagt hvor mye eg GLEDER meg til husveggene blir GRÅ! Eg har ønsket det siden me flyttet inn og ENDELIG har altså styret tatt til vett!! Har alltid syns det er vanskelig med blomster sammen med den røde/sennep veggen!?! Mulig eg er rar, men nå føler eg at eg kan bruke alle farger! Ja, en ting er sikkert, ROSA blomster er finere mot en grå vegg enn en rød! Derfor fryder eg meg veldig over den ampelen Ali kjøpte! NYDELIG! Skulle bare ønske eg så den fra her eg sitter!

Jaja eg får vel nesten hoppe i dusjen og få på meg sokker og BH, du og eg tastes senere! Ja eg må jo vise deg hvilke blomster eg ender opp 🙂 Du skal også få se det TRISTE inngangspartiet! der etter skal du få se når eg fiffer det opp med litt blomster, men lov meg at du ser bort fra den nåværende veggen og “pickture” en nydelig grå en, ok?? Det ULTIMATE er at me også i løpet av sommeren får oss NY inngangsdør! Uansett skal den me ha bli HVIT! Nå er den SENNEP!?!?!?! Er me EXTRA heldig blir det et overbygget inngangsparti slik som alle de andre leilighetene JuHuuu Er jo egentlig en liten drøm…
Eneste minuset i dag er at det faktisk er ganske så KALDT! Det er ikkje mer enn 7 grader nå og det BLÅSER! Håper virkelig det blir bedre utover dagen! Blir kaldt å plante hvis ikkje!

Men nå MÅ eg bevege meg opp av stolen!

KOS DEG OG HA
FINE MANDAGEN SÅ LENGE!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #bag #maritimveske #retroveske #sommerveske #gøyåhekle #pattern #hekleoppskrifter #topplisten #toppblogger #blogglisten #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #strikkeblogg #hobbyblogg #livsstilblogger #sommer #livsnyter

1 kommentar

Siste innlegg