TOP/DOWN RAGLAN TIL STORE OG SMÅ – DANSKE STRIKKEDESIGN


Gabrielle DanskKnit

Å ha en Top/Down jakke, da helst med hette er blitt like mye et Must som den lille sorte i damenes skap – Bare sier det liksom *ler* En slik jakke er god å ha til alt, ja den er neste så man kunne ønsker den i mange farger, ja flere jakker altså! Raglan ligger veldig godt, spesielt på de små og har super passform på de store 🙂 Behagelig å bruke er den også 🙂

Denne over her er strikke i tynt garn på pinnenr 2,75 og den under her….

TUK
Bildet over
Fra str Newborn –> 10 år

 

 

 

 

 

 


 



Gabrielle DanskKnit


…er strikket i tykkere (Worsted) garn på pinnenr 4,5 så da er det opp til deg å strikke en tynn eller tjukk en, eller begge deler? Som sagt, man kan ikkje ha FOR mange 🙂

 

 

KOL
Str fra Newborn–> 10 år

 

 

 

 

 

 

 


DibHassan var både glad og litt skuffet da eg hentet han på skolen, glad fordi han fikk 6 på et stort musikkprosjekt m/fremføring (Han spiller gitar og denne gangen ble det jo med brukket arm i tillegg så læreren var meget imponert!) Skuffet fordi det planlagde LAN`et i kveld var avlyst for han de skulle være hos var blitt syk…..Eg var kjapp i vendinga og sa at de kunne komme til oss! Dib JUBLET, men han ville bare ha en av kameratene pga en god del mindre plass her enn han de opprinnelig skulle være hos, så da ble det bestekompisen som veldig ofte er her 🙂 KJEMPEKOSELIG!
Ikkje bare bare når de drar med seg hele Gamingutstyret sitt INKL store stasjonære Pc`er hehe

Dib og eg kjørte å hente Maxi og Pc`en hans, en svippas innom butikken å handle litt Go`saker +
X-antall pizza (Nattmat??) De har ingen planer om å sove haha Det er visst vanlig når de er på LAN hehe De sover når de dåner! Det som er IN tydeligvis er å drikke Energidrikker når det Games,
men DER er eg veldig streng! Dib får vanligvis 2 slik til ei helg, men KUN 1 pr dag.( 1 fredag 1 lørdag)
Dvs de fikk kjøpe hver sin + noe iste og sjokolademelk hehe Brus har me hjemme, HELDIGVIS er Dib veldig flink å drikke vann da, men litt kos skjønner eg er godt selv om det er midt i uka.
Nå har jo me heldigvis LAAANGHELG så ingen skole før på mandag 🙂 DEILIG!

Eg skulle egentlig gått på StrikkeKafè i dag, men nå blir eg hjemme. Har nettopp servert de varme karbonadesmørbrød som middag, Ali svingte et kilo karbonadedeig i en fart 🙂

Da blir det strikking på meg resten av kwellen så kan bare gutta skrike og Game så mye de vil hehe
Eg NYTER å ha ungdommer her hjemme, ja eg syns det er så kos og eg savner slike lyder!
Ja de høres jo ut som en gjeng med 5 åringer med sukkeroverdose *ler meg ihjel*

Sånn ellers så svikta sola i dag og det ble REGN i steden for og faktisk ganske så kaldt! Ja rett og slett!
Var en runde på senteret for mor mi i dag så eg trenger å kwile beina litt.

KOS DEG MASSE DU OGSÅ
OG HA EN TRIVELIG KWELL 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #danskknit #gabrielledanskknit #danskestrikkeoppskrifter #pattern #topdowraglan #barnestrikk #babystrikk #strikkeblogg #strikkeblogger #topplisten #toppblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #bloggglisten #lan #gaming #hjemmekos

0 kommentarer

Siste innlegg