HEKLA JAKKER – 20 FLOTTE OPPSKRIFTER


Fran Morgen

Fikk en spesifikk forespørsel her om dagen: Heklet jakke og aller helst rundfelling 🙂
 

La inn alle de riktige søkeordene og satte i gang en heftig surfetur, enten til slutt opp med disse 20 *ler*
Det finnes nok mange flere, men nå plukket eg bort alt i f.eks tjukt garn. Alle disse er ikkje rundfelling, men tok de med fordi eg syns de var fine. Noen har korte ermen OG rundfelling,
men lange armer er enkelt å fikse 🙂

Da håper eg du finner noe du liker Carina, kanskje du f.eks kan kombinere noen av disse?
Eller bruke en som basicoppskrift? Uansett, Lykke til med jakken din 🙂

 

A GOOD VINTAGE CARDIGAN
Bildet over
Opp til 46″

 

 

 

 

 

 

 



Vicky Chan

 

IRENE-FLORAL LACE
YOKE CARDIGAN

Opp til 124 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Catherine Watherfield

 

JECCICA VINTAGE CLUSTER CARDIGAN
Opp til 50″

 

 

 

 

 

 

 



Peggy Grand

 

ARIANE
Str S-M-L
GRATIS Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Drops Design

 

LADY ASCOT CARDIGAN
Opp til 134 cm rundt brystet
Norsk og GRATIS oppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Drops Design

 

SWEET MINT CARDIGAN
Opp til 135 cm rundt brystet
Norsk og GRATIS oppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Marly Bird

 

HAMILTON CARDIGAN
Opp til 147,5 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 



Lily Go

 

ORCHID TOP
Opp til str 42″

 

 

 

 

 

 



Margret Willson

 

SPRING GREEN CARDIGAN
Opp til 50″

 

 

 

 

 

 



Patons

 

PRETTY TWIN SET,CARDIGAN
Str S-M-L
GRATIS oppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Pierrot

 

COTTON SMILE CARDIGAN
Opp til 93 cm brystvidde
GRATIS; Klikk på linken så på bildet av jakken

 

 

 

 

 

 

 



Julia Vaconsin

 

CECILIA
Opp til 49″

 

 

 

 

 

 

 



EclatDuSolei

 

FALL`S SMOKE
Opp til str 42″
GRATIS Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Patons

Dette er ingen jammen, men eg måtte ha den med…..fordi……*lekker*

 

V-NECK TUNIC
Str S-M-L
GRATIS Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 



Therese Chynoweth

 

SUMMER CROCHET CARDIGAN
Str XS-XXL

 

 

 

 

 

 

 


Sierra Exif JPEG
Patricia Baron

 

SEXY LACY CARDI
Opp til 36″

 

 

 

 

 

 

 



Patricia Baron

 

SHIMMERY CARDI
Opp til 36″

 

 

 

 

 

 

 



Rohn Strong

 

ZULIA
Opp til 55″

 

 

 

 

 

 

 



Lindsey Stephens

 

GARDEN CARDIGAN
Opp til 56″

 

 

 

 

 

 

 



Simone Fancin

 

SUNRISE CARDIGAN

 

 

 

* * * *

Lenge siden eg har laget et mektig innlegg, men eg tror det blir med det nå hehe Nå skal eg strikke videre, fryde meg over alle flyene mens eg har et øyet på “The O.C”, har bare noe episoder igjen nå
og så blir det “Orange Is The New Black” JuHuuu Gleder meg 🙂

DibHassan skal ha en kamerat på overnatting siden me skal tidlig avgårde til Kongeparken i morgen
og han skal bli med 🙂 Satser på fint vært slik at Ali og eg kan dra på tur i mens 🙂 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FORTSATT FIN ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei avslappet Vibbedille 🙂

#hekle #crochet #jacket #cardigan #hekletjakke #rundfelling #pattern #freepattern #norskhekleoppskrift #topplisten #toppblogger #blogglisten
#strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkenlogger

4 kommentarer

Siste innlegg