PULSVOTTER – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER OG SUPRE JULEGAVER

Design: Ann Myhre/ Pinneguri

 

Kan tror eg har tenkt på den ene Fru Terje Vigen som eg kasta i ryddinga…..Joa den var for smal
og ble ikkje så stor som eg ønsker, men de dukker stadig opp i hodet mitt og eg har virkelig lyst på de!! Nå har eg jo skikkelig oversikt og eg har masse garn som er perfekte! Gjett om eg skal strikke disse! Det er noen av de tøffeste eg vet! Litt sånn Laidback Style og kosevarmt 🙂 Flere som trakk pusten da eg sa eg kastet den eg hadde og enda flere likte den og lurte på om det var en oppskrift
så her har du den, så sett i gang 🙂

 

Kan strikkes i flere typer garn, som f.eks Babyull, Finull, Wollmeise
Strikkes på pinne 2,5 og 3 så det er bare å finne noe du har 🙂

 

 

PULSVANTENE FRU TERJE VIGEN
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 

 


 

Designer: Ann Myhre/ Pinneguri

 

HALVVANTENE SMÅ BLOMSTER
Str medium dame
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Vibbedille/ Design: Maja V.Rød

 

MAJIUS PULSVARMERE
Str Small og Medium
Strikkes i Nepal

 

 

 

 

 

 

 

Design: Anne Skøyen

 

ANNEPAALANDET`S MITTS
Str Medium og Large

 

* * * *

Nå har eg meg en lengre pause med beina høyt, men skal snart i gang igjen – ca max 2 timer til
og sååå er det kwell og fullstendig avslapping! Har virkelig fått ryddet masse på plass i dag, men det ser ut for at det skal bli vanskelig å tømme det gjesterommet altså….SÅÅÅ mange kurver!!
Ali har tydeligvis kapret de største kistene, tro hva han trenger de til!?? Men eg måtte for alt i verden ikkje kvitte meg med de hehe Jaja da gjenstår det å se 🙂 Tenkte å ta med meg den store kurven i stua nå og rydde ut av den og få all Kauni`en i ei hylle slik at eg kan han èn liten kurv i stua med prosjektet eg holder på med: FanaJakken og Grankvist Nr 2 🙂

Jaja du kan jo bli med på SnapChat (vibbedille) et par timer til om du vil så får me se sluttresultatet på dagens innsats senere. Send meg gjerne bilder om du selv holder på å rydde i stæsjet ditt 🙂

 

HA EN FLOTT
TIRSDAGS KWELL

Go`klem fra ei noe sliten Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pulsvotter #fruterjevigen #julegaver #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger
#blogglisten #topplisten #toppblogger #bloggurat

0 kommentarer

Siste innlegg