LANGE JAKKER – STORE STØRRELSER

2017 Rowan Yarns

Åååå kan tro eg har fablet og drømt om denne jakken i natt, ja helt siden eg gikk rett på den i går! Måtte jo vært en drøm av de sjeldne, eller hva? Ja det er nok ganske MYE arbeid, men ikkje vanskelig da! Det er jo bare å strikke i vei med en sekk full av tålmodighet! Fair isle er jo berre lekkert og vakkert!

Når den så strikkes i DETTE Merino garnet (Obs: 25 gr nøster!) må det jo bare bli herlige! Men, som alltid, DU kan evn bruke det garnet det ønsker bare du passer på strikkefastheten din 🙂

 

 

KAROO
Bildet over
Opp til 127 cm rundt brystet
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PetiteKnit

 

NO FRILLS CARDIGAN
Opp til 132 cm rundt brystet

 

 

 

 

 

 

 

Megan Nodecker

 

QUESNEL
Opp til 173 cm rundt brystet

 

 

 

* * * *

Var i grunnen tidlig oppe i dag siden eg skled under dyna litt over midtnatt og da visste eg vel at Valget gikk rett vest i forhold min stemme, derfor var det ingen overraskelse å våkne opp til en BlåmanDag!

Vel vel enn så lenge skal det slettes ikkje dette ødelegge dagen min! Kroppen trenger litt fred og ro
i dag kjenner eg, er liksom ikkje helt DER, men planen er i allefall å få ferdig den der armen! Har ikkje mer enn 1,5 cm igjen hehe Ja eg var så trøtt i går at eg orket ikkje strikke den ferdig hehe

I kwell er det Strikkekafè så eg får se hvordan dagen utvikler seg, eg skal i allefall ta en Slow start for eg har lyst å gå i kwell, men da må absolutt formen stige noen hakk! Bor du i nærheten og har lyst å ta turen så bør du absolutt det! Me holder hus i Kystkulturen her i Tananger. Helt ytterst på Melingsida ligger det et stort hvit og gammelt sjøhus, DER koser me oss 🙂

Her har du Kystkulturen, hvit bygning til venstre i bildet 🙂 Me starter opp 17.30 og strikker frem til
ca kl 20. Alle betaler 20 kr hver, da kan du drikke kaffi/te og spise kake eller annet magisk
godt å bite i som dukker opp 🙂 Ta med det håndarbeidet du holder på med og KOoOS deg 🙂

Eg må bare se hvordan dagen utvikler seg 🙂 Nå først skal eg bare ta et lite raid her hjemme, ja bare sånn overfladisk tenker eg og så skal eg prøve å lade opp så godt eg kan 🙂

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE DAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #freepattern #rowan #strikkeoppskrift #langjakke strikklangjakke #bigsize #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

0 kommentarer

Siste innlegg