HERLIG PRODUKTIV DAG

Store eller små pakker, spiller ingen rolle, bare det er en pakke i posten! JuHuuuu
Kuleste knappene kom i dag og disse kan jo pynte opp de søteste luene med f.eks og gjør de litt mer…..sånn WRÆL og kule hehe Ser for meg hvordan eg kan bruke de 🙂 Blir gøy dette 🙂
Akkurat disse knappene kan du kjøpe
HER for en billig penge! Eg “trengte” 50 stykk hehe

 

 


Har i grunnen vært en produktiv og avslappende dag gitt! Fikk ferdig
GRANKVIST Nr 2, festet trådene på begge + eg har vasket begge og nå ligger de til tørk inne på garnrommet. Kan bruke det rommet til mye gitt og nå slipper eg at Milo strekker seg ut opp på og tar seg en kwil 🙂 GENIALT!

Nå gjenstår det bare en koselig innpakking og ja, eg må vel gjerne sy på noen merkelapper 🙂
Viktig med detaljer 🙂

Har de siste time sittet å strikket stolper på Fana Jakken og NÅ har eg kun en igjen Woop Wopp!
Dette går jammen veien og NÅ ser eg virkelig en ende på den lange jakka! HERLIG!
Sitter da igjen med å fikse de der lommene…..*Tenker*

Sitter å vurdere en tur på strikkekafeèn, ja om eg rett og slett skal trosse regnet?? Uansett så må eg ned på butikken å kjøpe fisk til Milo så da er eg jo likevel ute…Kan jo bare pakke med meg det
Oransje Sjerfet. Gidder liksom ikkje dra med meg den digre kofta.

 

Tja får se hva eg bestemmer meg for den neste halvtimen, du kan jo i tilfellet bli med på Snapchat 🙂 Mulig me snakkes senere da 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG KWELL

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#knapper #buttons #ebay #grankvist #barnestrikke #norskstrikkeoppskrift #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #toppblogg #toppblogger #topplisten

2 kommentarer

Siste innlegg