VOTTENE KARI TRESTAKK – FERDIG!


Ser jo at eg muligens burde ha ventet med å ta bilder til vottene var vasket, de får et mye mykere uttrykk da, men men – Nå der i mot så har de blitt skylt opp i Milo og ligger til tørk 🙂 Eg ble liksom blendet av sola og tenkte at eg måtte benytte det fine været til å ta litt bilder 🙂 

 

Anyway, ferdige er de og eg har sett meg ut fargene til de neste, ja for det blir absolutt flere 🙂
Disse er litt korte til meg så derfor skal de bli en gave 🙂 På en måte syns eg disse ser julete ut på bildene, men det er rustoransj og sjøgrønt som er brukt og ikkje rødt 🙂

 

 

Det er Pinneguri som er designeren bak disse herlige vottene og de er strikket i Finul. Eg skulle jo veie de, men plutselig sto eg å vasket de så det glemte eg, men kan komme tilbake til det 🙂 De er utrolig lette og siden Finull er drøyt går det ikkje så mye garn. Strikket på pinne 2,5

Oppskriften kan du laste ned Gratis HER!

 

 

 

 

 

Merkelappene eg har sydd på lager eg HER og “Hand Made” knappen har eg kjøpt på ebay 🙂
Da har eg jammen meg vært litt produktiv i dag også 🙂

* * * *

I dag ble det eg som svingte litt middag, en enkel og grei hajalla majalla middag hehe Dvs stekte pølser, helstekte kryddra tomater og løk, tomatbønner og salat. Dib jublet og Ali rynket på nesa,
eg der i mot sto over hehe Tar en aldri så kjapp fastedag eg 🙂

Ali har vært opp siden 5 han, ja han har ryddet mer i garasjen og i morgen blir det nok en tur til Gjenvinninga 🙂 Må vel snart bli tomt nå!?? Planen hans nå er å starte på kontoret! Ååå du hildrande du eg er glad det ikkje er eg som skal rydde der hehe Han samler på ALT! Han gikk for å ta seg noen timer på øyet mens eg skal fortsette med en film eg fant på Netflix  og strikker ferdig den SISTE stolpen på FanaJakken! Åååå eg begynner å bli LEI av å tenke på den jakken! Glidelås må eg jo også kjøpe + det der PERFEKTE kantebåndet har jo ikkje kommet og ikkje en lyd på klagen min! Egentlig så kunne eg bare gitt F og bestilt nytt for det er bare noe kroner, men nå finnes det ikkje mer!!! Grrrr
Ergo, må eg bestemme meg for et annet…..tar det en annen dag….

KOS DEG OG HA EN
SKJØNN ETTERMIDDAG!

Sola skinner og det er varmt!

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #Knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #gratisstrikkeoppskrift #vottenekaritrestakk #pinneguri #norskstrikkedesign #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørststrikkeblogger #bloggglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

2 kommentarer

Siste innlegg