EMBLA HALS – FERDIG LITEN GAVE


Da var den i havn; Embla Halsen, gikk jammen fort og det var et enkelt og koselig strikketøy 🙂
Nå gjenstår det bare å få lua på pinnen, det skal eg gjøre i kwell tenke eg 🙂 Halsen er designet av
Tina Hauglund/ Strikkezilla og oppskriften, ja den kan du kjøpe
HER!
Hvis du ønsker lua også kan du kjøpe settet samlet
HER!

 

 


Garnet eg har brukt er Hvit= Lima, Rosa= Cascade og den Lilla er Rowan Pure Wool DK, faktisk en veldig deilig kombinasjon 🙂 Strikket hele halsen, untatt starten på pinne 3,5. Vurderer som sagt
å strikke et sett til og da tenkte eg å bare bruke Lima da eg har forskjellige blåfarger 🙂
Lima er et utrolig deilig garn å strikke med forresten 🙂

 

Men nå?? Eg er sååå søvnig at eg rett og slett bare må skli ned på sofaen
å ta eg en aldri så liten blund!

HA EN SUPER KWELL!
DET SKAL EG – ETTERPÅ

Go`klem fra ei søvnig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #pattern #norskstrikkeoppskrift #tinahauglund #strikkezilla #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg
#norgesstørstetstrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogger

1 kommentar

Siste innlegg