HERLIG TUNIKA OG EN TYPISK MANDAG – NORSK STRIKKEDESIGN

Vanja Blix Langsrud

 

Har du noen gang strikket i Røros Lamull? Mmmm det er så nydelig deilig kan du tro, eg har til nå kun strikket tilbehør i dette garnet – Men kanskje eg bør avansere?? Tunikaen strikkes med 2 tråder
Lamull og 1 tråd Alpaca Silk, det er jo bare nødt til å bli himmelsk!

Tunikaen begynner du på nede og strikker deg oppover og oppskriften er på norsk 🙂
Denne ble fort lagret under Favoritter kan du si 🙂

 

 

 

 

 

Vanja Blix Langsrud

 

 

HOT KNOT TUNIC – KNUTEMOR
Bildene over
Opp til 123 cm rundt brystet

 

 

 

 

 


Off og off så tungt det var å stå opp i morges!! Ble sittende å skravle med Amira i går kwell, tja, eller natt hehe Me sa ikkje God Natt før kl 02.30!!! Da er det virkelig slitsomt å stå tidlig opp!! Eg skulle til legen kl 11 og da er det greit å ha god tid, ikkje bare det, men eg fikk heller ikkje lastet opp bilder her
i bloggen så da var eg ute av rute allerede før dagen startet hehe

Men, Blogg.no er KJAPPE i vendingene så da eg var tilbake var alt ok!

Legen ja…..tja….ventet i 1 time før eg kom inn….alltid noe akutt!
I dag hadde me en SmerteSamtale kan du si, eg prøvde å forklare hvordan hvordan det sto til om dagen. Smerter er så mangt, det er mye man kan lære seg å leve med så lenge medisineringen er bra!
Smertene/skadene som er skyld i at eg er ufør har eg etter så pass mangen år lært meg å leve med, men når det til stadighet dukker opp NYE ting som også gir utslag i smerter, ja DA sliter eg!!

Så nå tar han tak i områdene og setter i gang! I morgen skal eg til Rønken med begge skuldrene,
når resultatet foreligger blir det ultralyd av skuldrene. Kneet som eg har slitt med siden eg ble operert som 16 åring har han vel gjerne mer eller mindre gitt opp hehe Menisken går i oppløsning og det er mye forkalkninger og slitasje. Mange år med Kunstløp og Alpint har virkelig lagt grobunn for et elendig kne i voksen alder! Du snakker om reperasjonsalderen er i full blomstring!

Jaja jammen godt eg kan strikke uten at noe gjør vondt haha

Senere gjelder det å få DibHassan på trening kl 19.30 så håper eg virkelig Ali henter han
kl 21 for eg vil hjem og ha kwell etter leveringen hehe

 

 

KOS DEG OG HA EN
HERLIG MANDAG VIDERE

Go`klem fra ei Litt sliten Vibbedille 🙂

#strikk knitt #pattern #strikkeoppskrift #norskstrikkedesign #norskstrikkeoppskrift #tunika #strikkeblogg #strikkeblogger #norgesstørstestrikkeblogg #norgesstørstestrikkeblogger #blogglisten #topplisten #toppblogg #toppblogge
 <a href=”http://bloggurat.net/kart/registrere/10788/stavanger”>Stavanger</a> på <a href=”http://bloggurat.net/kart/”>norske bloggkart</a>!

1 kommentar

Siste innlegg